news08.net/ads.txt

נדחתה הכרעת הדין במשפטו של פקד במשטרת ישראל באילת מקס אדרי

בית משפט המחוזי בבאר שבע דחה היום (חמישי) את ההכרעה במשפטו של פקד במשטרת ישראל באילת, מקס אדרי הנאשם בעבירות שוחד מבעלי עסקים בעיר, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. בית המשפט מסר כי “בשל קיומם של דיונים דחופים בהרכב פשעים חמורים שבו משתתף מותב זה, הכרעת הדין לא תוכל  להינתן במועד שנקבע, ולכן בוטל הדיון שנקבע במועד זה”.

 

כזכור, ביוני 2016 הגישה המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה באמצעות עו”ד איילת רזין בית-אור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מקס אדרי, קצין בדרגת פקד מאילת, בגין שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. את הפרשה שזעזעה את העיר אילת חשף הקצין לשעבר מוריס והבה, בקלטת שנמסרה לתכנית “כלבוטק” ובה נראית נערת פיתוי (מטעם והבה ובנו – בעלים של חברת אבטחה) שהגיעה למשרדו של אדרי באגף הרישוי במשטרה, הציגה את עצמה כמארגנת מסיבות ודובבה אותו על תנאי הרישוי שהוא דורש מחברות אבטחה שונות, ועל פסילת חברת האבטחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן