news08.net/ads.txt

נהגי רחובות וגדרה? המאבק בנושא הדו”חות צלח!

זה אמנם היה מאבק ארוך ומייגע אך נהגי גדרה, רחובות והסביבה יכולים לשחרר מעט חיוך הבוקר (שני). בימים אלו הגיעו אל עשרות נהגים הודעות על ביטול דוחות המהירות אותם קבלו. כזכור המאבק החל לאחרונה בעקבות מחאה של מאות נהגים, שקבלו דוחות בסך של אלפי שקלים בעקבות הצבת מצלמת מהירות בצומת וייצמן/הרצל בגדרה. במסגרת המאבק הם הקימו קבוצת מאבק משותפת במסגרתה פנו אל משטרת ישראל, שרים, משרד התחבורה ואל ראש המועצה יואל גמליאל על מנת לבטל את הדוחות שלטענתם אינם מוצדקים.

ראש המועצה, יואל גמליאל, נרתם לקול הקריאות של התושבים ולאחר מכתב ששלח אל אגף התנועה, נודע לו במשטרה בוחנים נושא ביטול הדוחות לנהגים. כאמור, עשרות נהגים קיבלו הודעות על ביטול חלק/ כל דוחות זאת בהתאם למתווה של המשטרה שכולל את עברו התעבורתי של הנהג. ראשי המאבק הודיעו כי הם מברכים על המהלך ומקווים כי הביטולים יהיו לכלל הנהגים באופן שווה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן