news08.net/ads.txt

נהג מונית באילת: “שוטף כלים ברויאל ביץ’ עובד יותר ממני”

א’, נהג מונית מאילת, התקשה להסתיר בפנינו את הכאב בעקבות המציאות העגומה. נהגי המוניות הם בין מאות אלפי העצמאים שהכנסותיהם קורסות בגלל משבר הקורונה. תיירים אין, רבים עובדים מהבית ומעטים יוצאים לבלות. א’ מוסיף כי יש צלילה חדה בהזמנות והאור בקצה המנהרה לא נראה כרגע. 

 

כזכור, אחרי לא מעט סערות ועיכובים, מתווה “האיים הירוקים” נכנס לתוקף במהלך חודש נובמבר, ומלונות באילת ובים המלח נפתחו אחרי תקופה ארוכה שבה היו סגורים. לעת עתה, מלונות בודדים נפתחו ובעקבות כך לא מאפשר לנהגי המוניות באילת לנוח על זרעי הדפנה. א’ מספר כי ההזמנות ירדו באופן דרסטי: “זה לא אותו הדבר. אנחנו אפילו לא יודעים כנהגי מוניות היכן לערוך בדיקות קורונה. תוסיף את זה שכל נופש אמור להציג כבר במחסום את אישור בדיקת הקורונה. אנשים נמנעים מלהגיע לכאן”.

רוב התחנות באילת נסגרו מהגל הראשון ומסתמן כי הגל השלישי יתקוף שוב ואף עלול לסגור תחנות נוספות: “שוטף כלים ברויאל ביץ’ עובד יותר ממני”. אמר בקול חנוק.  “אני עובד במהלך כל היום ומגיע ל-100 שקל. לא שווה לי בכלל להיכנס למונית. אני מדוכא וחושב רק איך אני יכול לפרנס את המשפחה שלי בכבוד”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן