נהג שנתפס ללא רישיון נהיגה תקף שוטרים ונעצר

משטרה 8.5.17

נהג בשנות ה-50 לחייו התבקש להציג רישיונות נהיגה בפני השוטרים עקב חניה אסורה שביצע במתחם השוק העירוני – בתגובה הוא תקף את השוטרים ונעצר.

האירוע התרחש לאחר שהחשוד עוכב על ידי שוטרי תחנת רחובות, בגין החניה במקום שאינו חוקי. הם ביקשו את פרטיו והחלו לרשום לו דו”ח, במהלך הרישום הוא התווכח עם השוטרים והרים את קולו, הויכוח הפך עד מהרה מאלימות מילולית לאלימות פיזית, הוא התנפל על השוטרים, קרע את הטופס. שוטרים נוספים שהגיעו לסייע במקרה עצרו אותו.

מבירור שערכו השוטרים עלה כי מדובר בחשוד שנוהג ללא רישיון נהיגה. הוא נעצר בגין תקיפת שוטרים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ונהיגה ללא רישיון.

יש לציין כי מדובר באירוע השני השבוע בו מותקף עובד ציבור. כפי שפורסם לראשונה ב”רחובות היום” ביום ראשון הותקפה פקחית תנועה מעיריית רחובות על ידי נהג רכב שהחנה בחניה פרטית ברחוב יעקב. הנהג האלים ברח מהמקום, אך לאחר זמן קצר הוא אותר ונעצר. בהמשך הוא שוחרר בתנאי ערבות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן