news08.net/ads.txt

נוני סנדלר פותח את הפה, יוצא למחאה ובועט בכל מי שמפריע לו

“מגי, חיבלה באירוע שהייתה שותפה לארגונו: התנצלה בפני החצוף שהפריע למהלך ההפגנה, הנחיתה נואמת לא רלוונטית שגרמה לאנשים לעזוב ושיבצת אג’נדות פוליטיות מקומיות”

אין כנראה תושב אחד ברחובות שהשם נוני סנדלר לא מצלצל לו. נוני, שועל פוליטי ותיק הצטרף בסוף השבוע למחאה הכלל ארצית, כשלצידו חברת המועצה ד”ר רוני באום ואחותה מיכל, ולצידם רבים וטובים שמבקשים בעיקר להיזהר ולהזהיר.

“מגי התבלבלה!” כתב סנדלר, “מידי שבת מגיעים אלפי אנשים לצומת פארק המדע להפגין נגד המהפכה. מכל הגילאים, מכל הזרמים הפוליטיים, מכל העדות. הפגנות כאלה לא מתארגנות מעצמן. ברחובות מוביל את המחאה צוות מוכשר: דורית חייקה, יקי ניסנבאום, טובה שליזנגר ואחת בשם מגי (אני לא מכיר אישית), שהפכה לדוברת ומנחה. נראה שמגי התבלבלה. האנשים הרבים לא באים לשמוע את הגיגיה ולא מעוניינים להקשיב לאג’נדה האישית שלה.

עומד אדם חצוף, מגפון בידיו וצורח על בוגי יעלון (נאם מצוין) “בוגי פושע מלחמה”, ולא מפסיק, למורת רוחם של הנוכחים. ומגי התנצלה. לא, לא בפני בוגי. “הבחור עם המגפון הוא משלנו” אמרה לקהל המופתע , “אני רוצה לציין כי הוא טוען שחווה אלימות”. לא נטרלו אותו, לא העיפו אותו, פשוט עשו הכל כדי שלא יצרח במגפון. מגי לא התנצלה בפני בוגי, אלא בפני הבחור שהפריע… איך אומרים בהפגנות שלנו: “בושה”.

את הדוברים בוחר ומתאם בקפידה ובשיתוף – יקי ניסנבאום. מאיר שטרית, יאיר גולן, רונן צור, בוגי יעלון, ועוד רבים הגיעו לאחרונה. מגי הנחיתה נואמת אלמונית מרמלה. נאום ארוך (יותר זמן מבוגי) ורדוד. הקהל החל מייד להתפזר. לא זו אף זו, בין לבין, מגי שבצה את דעותיה לקראת הבחירות המוניציפאליות. לא הזמן ולא המקום.
מגי, חיבלה באירוע שהייתה שותפה לארגונו: התנצלה בפני החצוף שהפריע למהלך ההפגנה, הנחיתה נואמת לא רלוונטית שגרמה לאנשים לעזוב ושיבצת אג’נדות פוליטיות מקומיות.

לתשומת ליבכם, דורית, יקי וטובה. אם הדברים לא יתוקנו – נארגן הפגנה חלופית, שכל כולה מחאה ומאבק נגד האסון שעומד להתרחש עלינו.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נועה
נועה
1 year ago

לדבר זה קל אדון סנדלר.
מגי מובילה את המחאה כבר חודשיים והצליחה להרים בעיר הפגנות מדהימות.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נועה
נועה
1 year ago

לדבר זה קל אדון סנדלר.
מגי מובילה את המחאה כבר חודשיים והצליחה להרים בעיר הפגנות מדהימות.

דילוג לתוכן