news08.net/ads.txt

נועה קירל, שלומי סרנגה ומופעי סטנדאפ – אירועי תרבות שמחכים לכם בגן יבנה!

אחרי קיץ עמוס בהופעות ואירועי ענק בגן יבנה הגיע גל הקורונה הרביעי ועצר את התנופה בתחום האירועים ביישוב. עם דעיכת הגל הרביעי וכשאנחנו כפסע לפני תחילת הסתיו, אירועי התרבות חוזרים לגן יבנה בכל הכוח.

 

יחד עם מתנ”ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים, קאנטרי גן יבנה ומחלקת הנוער, מועצת גן יבנה ממשיכה לקיים את אירועי תרבות מהגדולים והמובילים בישראל. בתאריך 23.10 שלומי סרנגה מארח את מושיק עפיה בחגיגה בסגנון טברנה יוונית בקאנטרי גן יבנה (כרטיסים דרך הקאנטרי ואתר המתנ”ס).

בתאריך  27.10 נועה קירל, הזמרת המובילה בישראל, מגיעה להרים את הפארק באוויר (הפארק ע”ש רונה רמון) בהופעת ענק מחשמלת לבני הנוער שלנו עם שילה בן סעדון ו-DJ איתי בן סניור (כניסה בעלות של 10 ש”ח בלבד במחיר מסובסד לבני הנוער בגן יבנה ) – כרטיסים שנרכשו במהלך הקיץ תקפים גם לאירוע הזה, לרכישת כרטיסים נוספים החל מיום חמישי הקרוב באתר המתנ”ס. 

בתאריך 4.11 אבי נוסבאום מגיע לערב סטנדאפ קורע במתנ”ס גן יבנה (כרטיסים באתר המתנ”ס). בתאריך  4.11 חוגגים את הסיגד עם בני הקהילה האתיופית עם מגוון פעילויות ומשאית משמחת שתשמיע שירי חג ותסייר ברחבי היישוב. בתאריך 17.11יתקיים פסטיבל מאירים את גן יבנה עם הופעות לילדים כגון ‘משמחי הלב’, הצגת הילדים רפונזל, הופעה של ערן זרחוביץ’, מוזיקה, אירועי תרבות לנוער, אירועי ספורט ועוד (עקבו אחרי הפרסומים ופתיחת מכירות הכרטיסים). 

ראש המועצה, דרור אהרון: “במהלך ימי הקיץ קיימנו עשרות אירועים, התנופה קצת נעצרה בשל הגל הרביעי של הקורונה. כרגע אנחנו יישוב ירוק, אנחנו יכולים לקיים אירועים על פי ההנחיות ולהחזיר את התרבות לגן יבנה. אני רוצה להודות לחברי המועצה אילן רביבו מחזיק תיק התרבות ולרוחמה עזר מחזיקת תיק הנוער על ההירתמות והובלת תכנון האירועים ברמה הגבוהה ביותר לבני כל הגילאים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן