news08.net/ads.txt

טרגדיה | נקבע מותו של יגאל יהושוע, תושב לוד שנפצע קשה מיידוי אבנים

קורבן נוסף של האלימות בערים המעורבות: נקבע היום (שני) מותו של יגאל יהושוע, תושב לוד בן 56, שנפצע קשה לאחר שמתפרעים ערבים השליכו אבנים לכיוון מכוניתו לפני כשבוע. יהושוע הגיע לבית החולים במצב אנוש לאחר שנפגע מלבנה בראשו במהלך ההתפרעות בלוד. צוות המחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שמיר אסף הרופא, טיפל בו במשך שבוע, אך נאלץ בשעות הבוקר לקבוע את מותו. משפחתו של יהושע הסכימה לתרום את איבריו.

 

ירנה אשתו של יגאל סיפרה בשיחה עם N12 על אותם רגעים בו הבינה כי בעלה נפגע במהומות בעיר. “דיברתי איתו 20 דקות או חצי שעה לפני האירוע. הוא היה בטקס הכנסת ספר תורה באחד המושבים ליד רמלה”, הסבירה. “הוא אמר לי שהוא מחכה לברכה של הרב ושהוא יחזור מיד הביתה – אני אפילו לא דאגתי כי זה היה ממש סמוך לשכונה שלנו”.

“הוא הספיק לנהוג עד הבית, הוא אפילו ניסה לחנות, אבל הוא פגע בכמה רכבים”, גוללה אירנה את הרגעים בהם הבינה כי בעלה נפגע, “השכנים ישר ירדו למטה והזמינו לו אמובלנס, אבל הפגיעה הייתה קשה מידי. כשפתחתי את הדלת ליד הנהג לא ראיתי שום פגיעה, אבל רק כשעברתי לצד של הנהג ראיתי את החלון מנופץ ואת החולצה שלו ספוגה בדם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן