news08.net/ads.txt

נורת אזהרה: שישה תושבי מזכרת בתיה נדבקו בנגיף

רק אמש, ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון הודיע לתושבים את דאגתו לנוכח העלייה בתחלואה בימים האחרונים. אך נדמה שהמגמה לא משתנה לאחר שהיום (רביעי) נודע  על 4 תושבים שהחלימו ועל 6 תושבים שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה: מאומתת שרשומה כתושבת מזכרת בתיה אך מתגוררת מחוץ למושבה. תושב שנדבק באירוע מחוץ למושבה ושוהה בבידוד מחוץ למושבה. אשתו של חולה מאומת, שוהה בבידוד מזה מספר ימים. בעלה של חולה מאומתת עליה דיווחנו אתמול, שוהה בבידוד בביתו כבר מאתמול. תושבת, עובדת צוות רפואי, שנדבקה במקום עבודתה מחוץ למושבה. שוהה בבידוד בביתה יחד עם בנה אשר ייבדק בהקדם. תושב נוסף, עובד כוחות הביטחון, נדבק מחוץ למושבה, שוהה בבידוד בביתו. בני משפחתו נבדקו וממתינים לתוצאות.
מתוך דבריו של גבי גאון: “”נכון להיום אנחנו נמצאים עם 62 חולים מאומתים. התחלואה הלאומית גדלה, וכך גם המקומית. אנחנו חייבים לשמור על עצמנו. אני שוחחתי עם כל אחד ואחת מהמאומתים ובני משפחותיהם ווהמגמות מאוד ברורות – האנשים נדבקים במקומות עבודה, במפגשים חברתיים. מה אנחנו מגלים? את מה שברור מאליו. אנשים לא עוטים מסיכה, לא שומרים על מרחק ופשוט נדבקים. רוצים לשמור על עצמנו ולהישאר מושבה ירוקה. אל תגידו לי זה לא קורה או לא ייקרה, זה קורה! יש  תושבים שחולים שבועות ארוכים ואנו רוצים לשמור על הקהילה עד שימצא חיסון. מבקש עוד דבר כקהילה – להסתובב ברחובות עם מסיכות, לשאול מה קורה עם השכנים, יש אנשים מבוגרים שגרים לידנו, רק ככה נשמור אחד על השני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן