news08.net/ads.txt

נחל שורק: מעל 90% נוכחות בגני הילדים ובמסגרות המשלימות ו-100% נוכחות במעונות

במועצת נחל שורק יכולים לסמן לנשום לרווחה לאור העובדה שנרשמו אחוזי הגעה גבוהים בשיעור של 90% נוכחות בגני הילדים ו-100% נוכחות במעונות. הילדים הנרגשים והוריהם הגיעו לגני הילדים לאחר כמעט חודשיים חופשה כפויה.

מהמועצה נמסר שגני הילדים עברו הכנה מסודרת שכללה ניקוי וחיטוי של מתחם הגן והחצר. צוות הגן חילק את האזורים למספר מתחמים קבועים בהם שהו הילדים בקבוצות קטנות. כל קבוצה “נצבעה” בצבע אחר וקיבלה סממנים מיוחדים לה.
גני הילדים נפתחו בכל היישובים במועצה, בנוסף נפתחו גם מסגרות משלימות לילדי הגנים שלא היו אמורים ללמוד היום בגלל מתכונת הרוטציה בהפעלת צוותים מהמתנ”ס. כבר בשבוע שעבר, הודיע ראש המועצה אלי אסקוזידו שגני הילדים ברשות שלו יחזרו ללימודים במתכונת מלאה -שישה ימים מלאים וכולל בחופשת ל”ג בעומר. המתווה שפיתח הוא באמצעות הפעלת מסגרות משלימות שיפעיל המתנ”ס בשיתוף עם מחלקת החינוך במבנים ציבוריים שהוסבו לשם כך ותוך שמירה על הקפסולות הקיימות ונהלי ההיגיינה המחמירים. “מבחינתי הדבר החשוב הוא שנוכל לאפשר להורים לשוב לעבודתם ולחזור להתפרנס בכבוד” אמר ראש המועצה בשיחה עם צוותו. מועצה אזורית נחל שורק הייתה המועצה הראשונה שחשבה והתכוננה כבר בתחילת תקופת הקורונה על “היום שאחרי” ומלבד הניקיון והמסגרות שהוכנו מראש רכשו, כבר לפני חודש, “משקפי פנים” שקופות לכל הצוות החינוכי בגנים, בבתי ספר ואפילו ילדי הגנים ברשות קיבלו משקפי מגן. משקף הפנים גם מאפשר שמירת היגיינה מרבית אך לא פחות חשוב מכך הוא חושף את הפנים ומאפשר למידה נגישה לתלמידים לקויי שמיעה ונעימה יותר לילדים הצעירים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן