news08.net/ads.txt

נחנכה הגלריה הפתוחה לאומנות ברמלה

נחנכה באחרונה ברמלה התערוכה “דיוקן מקומי- סיפורה של עיר רב תרבותית” פרי אומני רמלה. ראש עיריית רמלה מיכאל וידל: ״זוהי עוד דוגמא מובהקת לפעילות העירונית להעשרת עולם התרבות ברמלה״.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ברך על היוזמה וציין, כי מאז כניסתו לתפקיד הוא פועל בשורה ארוכה של תכניות להעשרת התרבות והאומנות בעיר. ראש העיר מיכאל וידל: “זוהי עוד דוגמא מובהקת לפעילות העירונית להעשרת עולם התרבות ברמלה. אחרי פסטיבל עיר עולם שהפך למסורת, פתיחת הגלריה לאומנות עכשווית במוזיאון רמלה, אני גאה על חנוכת הגלריה הפתוחה שלנו. ברכות לאומנים המשתתפים, לאוצרת התערוכה ציפי כץ ולכל השותפים”. בתערוכה מוצגים הדפסים של עבודות מקוריות של אמנים תושבי רמלה. התערוכה מהווה נדבך נוסף בעשייה העירונית וחלק ממאמץ לקדם את נושא התרבות והאמנות בעיר. שם התערוכה “דיוקן מקומי – סיפורה של עיר רב תרבותית”.

ציפי כץ, אוצרת התערוכה: “רמלה היא עיר בה קיים מרקם מופלא של בני כל העדות, אשר יחד מהווים מופת לחיים משותפים ומפגש של היסטוריה, מסורת, שפות, דתות וקבוצות אתניות מגוונות. התערוכה פותחת צוהר לעולמם המרתק של האמנים, היוצרים איש איש בסגנון ייחודי ואישי, המציג את תפיסת עולמו ואת המבע האמנותי שלו. מטרת התערוכה להציג מצד אחד את קולו האישי והייחודי של כל אמן ומצד שני את הקולאז’ המרתק והססגוני של אמנים היוצרים בתחומים ובסגנונות שונים. התערוכה מציגה מנעד רחב של שפות בתחום האמנות: ציור, פיסול, צילום, הדפס וטכניקות מעורבות”.

האמנים המציגים: אברהם אלכס, אלישע אלי, בן אברהם איליה, דביט ניהאד, חיאת אבו גאנם, טילמן שמעון, יולזרי מטי, כץ אייל, כץ שלמה, סלאמה יוסף, רותם דליה ורין רבקה. המשותף לאמנים המציגים הוא היכולת לגעת בהקשרי תרבות שונים ולהטמיע אותם בשפה אמנותית אישית היוצרת פרשנות חדשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן