news08.net/ads.txt

נחשו מי הגיעו לבקר במרכז החירום של עיריית רחובות

עשרות תלמידי כיתות ה’-ו’ קיבלו הסבר מקיף על העשייה של העירייה בחירום, הטכנולוגיות בהן משתמשים עובדי העירייה וכמובן גם את חדר הערכת המצב בו מתכנסים כל גורמי הביטחון העירוניים, פיקוד העורף ומשטרת ישראל.

מחזה מפתיע במרכז החירום העירוני: עשרות ילדים בכיתות ה’-ו’ מכל בתי הספר בעיר הגיעו לביקור מיוחד במרכז ההפעלה של עיריית רחובות, ממנו מנוהלת העיר בשעת חירום.

התלמידות והתלמידים שהגיעו לסיור במקום אתמול (רביעי, 6.12) קיבלו הסבר מקיף ממונה תחום החירום, בצלאל שרעבי, שהציג בפניהם את העשייה של העירייה בחירום, הטכנולוגיות בהן משתמשים עובדי העירייה וכמובן גם את חדר הערכת המצב בו מתכנסים כל גורמי הביטחון העירוניים, פיקוד העורף ומשטרת ישראל.

בתום השיחה המקיפה, הילדות והילדים נפגשו עם ראש העיר, רחמים מלול, ומ”מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום. הילדים שאלו שאלות בנושאי חינוך, הגנה וביטחון אישי וקיבלו עליהן תשובות מקיפות. במהלך המפגש הילדים סיפרו לראש העיר על ההתנדבויות שלהם בזמן חירום, המפגשים עם החברים וגם שיתפו אותו בתחושות האישיות בתקופה האחרונה.

הילדים המשיכו לבקר במרכז ההפעלה והחירום וצפו בעשייה של המוקד העירוני ומכלולים נוספים בזמן אמת.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן