news08.net/ads.txt

נחשף: ניסיון פרוטקשיין של ארגון פשיעה על קווי משלוחים בקרית מלאכי, בין העצורים: תושב קרית גת (צפו בתיעוד!!)

היחידה המרכזית של משטרת ישראל, חשפה ניסיון השתלטות של חברי ארגון פשיעה בדרום, על קווי משלוחים בעיר קרית מלאכי – 3 חשודים נעצרו לחקירה.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם תחנת קרית מלאכי ויחידות מחוזיות, ניהלו במהלך השבועיים האחרונים חקירה סמויה, בעקבות מידע שהגיע לידי החוקרים, לפיו עלה חשד לעבירות של סחיטה באיומים נגד בעלי עסקים בעיר קרית מלאכי והסביבה, על רקע סיפוק שרותי משלוחים בהם משתמשים מדי יום לניהול וקידום עסקיהם. מהחקירה הסמויה עלה החשד, ששלושה חשודים תושבי הדרום, שלפי החשד משתייכים לאחד מארגוני הפשיעה, פנו במהלך השבועיים האחרונים לבעלי עסקים המשתמשים בשירותי משלוחים כדרך קבע, ו’הודיעו’ להם לכאורה, כי מעתה עליהם לפנות לחברת המשלוחים שמופעלת ע”י החשודים, שכן לא יסופקו משלוחים על ידי אדם אחר.

במקביל, לפי החשד איימו גם על שליחים הפועלים באזור מדי יום, על מנת לגרום להם להפסיק לספק שרותי משלוחים לבעלי העסקים. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי במטרה להפסיק את העבירה ולאפשר לבעלי העסקים והשליחים לפעול כשגרה, נעצרו אמש החשודים ע”י בלשי הימ”ר ויחידת יואב, והם נחקרו בחשד לעבירות סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, והרכב ששימש אותם נתפס. היום יובאו החשודים (שנות ה 30, אשקלון וקרית גת) בפני בימ”ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

במשטרה קוראים לבעלי עסקים או שליחים שנפגעו ע”י החשודים, לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונתם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן