news08.net/ads.txt

נחתמה אמנת תנועות הנוער ביואב 

כ-80% מילדי ונוער יואב בוחרים להיות חלק מתנועות הנוער ותנועות הנוער הן חלק משמעותי מחייהם וממצע הצמיחה שלהם. 

מתחברים לתנועה – שבוע תנועות הנוער ביואב

ראש המועצה נתי לרנר, בעלי תפקידים, נציגי הקהילות ותנועות הנוער חתמו על אמנת תנועות הנוער ביואב הקוראת לפעול, לקדם ולעשות למען תנועות הנוער ביואב.

בבית לחינוך חברתי בצפית התקיים ערב השקה של “שבוע תנועות הנוער ביואב”. הערב, הפותח את שבוע התנועות ה’-I’ ביואב, כלל טקס חתימה על אמנה משותפת במעמד ראש המועצה נתי לרנר, בעלי תפקידים ביישובים ונציגי תנועות הנוער הפועלים במועצה.

במהלך הערב הוצגה תערוכה עם תמונות היסטוריות של פעילות תנועות הנוער ביישובי יואב לאורך השנים, נערך פאנל “סליחה על השאלה” עם נציגי התנועות ולאחר מכן נערכו מעגלי שיח העוסקים  בדרך להידוק השותפות.

תנועות הנוער הן אבן שואבת לנוער ולילדי המועצה; כ-80% מילדי ונוער יואב בוחרים להיות חלק מתנועות הנוער ותנועות הנוער הן חלק משמעותי מחייהם וממצע הצמיחה שלהם.

בשכבות הצעירות כ- 85% מהילדים משתתפים בתנועות הנוער, ובמועצה כ-350 מדריכים צעירים, שרבים ורבות מהם ממשיכים לשנת שירות.

החתומים על האמנה התחייבו:

לפעול לטובת הילדים והנוער תוך שמירה והקפדה על שלומם של כל אחת ואחד. יצירת מרחב חינוכי בטוח ומזמין לפעול בו וקידום עשייה חיובית התורמת לחברה ולכלל.

לשמור על התנועות כמקום התנסות ייחודי ובטוח לילדים ולנוער בחזקת – נוער מוביל נוער.

לעודד חיבור ערכי לתנועות בישובים; בניה והתחדשות של מנהיגות המחר דרך פעילות התנועות.

לפעול כל העת וללא לאות לעשיית מקום ושייכות לכל חניך וחניכה וליצירת מנהיגות מגוונת ומשתנה.

לפעול לטובת הרווח של הילדים והנוער בישובים תוך הכרה בגיוון ובעוצמה שיש ביצירת חינוך תנועתי בסינרגיה ושותפות, בה התנועה היא חלק מהמרקם הקהילתי וצביון הישוב וההיפך. מורשת חיה וחיבור היסטורי ושורשי לאבות המייסדים ולמעשה הציונות – אז והיום.

לאורך כל שבוע תנועות הנוער נערכות פעילויות שונות בהן: “כולם בתנועה” – הפסקות פעילות בבתי הספר, “חוזרים לתנועה” – ערב בטעם של פעם ביישובים להורים ועוד.

ראש המועצה האזורית יואב, נתי לרנר הודה לצוות מחלקת הילדים והנוער במרכז קהילתי יואב, שיזם והוביל את הערב, לכל המדריכים והפעילים בתנועות הנוער וציין כי: “בוגרי ובוגרות תנועות נוער ביואב מתברגים טוב יותר בשדרות ניהול והנהגה, הן במערכת האזרחית והן בזו הצבאית, ורבים ורבות מהן מעידים על ההשתייכות לתנועות הנוער כגורם משמעותי בעיצוב הזהות. אנחנו גאים בנוער יואב וחושבים שצריך להמשיך ולחזק את תנועות הנוער כבסיס איתן לחברה טובה, ציונית וערכית יותר”.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה אזורית יואב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן