ניסים גוזלן, ראש עיריית באר יעקב: “למרות שיש מסוק באויר, המשטרה שללה שיש עוד מפגע באזור”

ראש עיריית באר יעקב לתושבים: “”אני מבקש לשמור על קור רוח, האירוע הסתיים”

“אני נמצא בזירה עם כל כוחות הביטחון, למרות שיש מסוק באויר המשטרה שללה שיש עוד מפגע באזור”, אומר ניסים גוזלן ראש עיריית באר יעקב לעוקביו ברשתות החברתיות בסרטון בו הפיץ מזירת האירוע.

“מה שקורה, האירוע הסתיים עם נטרול ותפיסה של מחבל”, הוסיף, “שני החיילים האהובים שלנו שלנו פונו לאסף הרופא, נאחל להם בריאות ובזה האירוע מסתיים”.

בנוסף, העביר גוזלן מסר לתושבי באר יעקב בדף הפייסבוק שלו וכותב: “אני מבקש לשמור על קור רוח. אני בשטח יחד עם כל כוחות הביטחון ומפקדי משטרת ישראל מרכז ורמלה, האירוע הסתיים ונשללה האפשרות שיש עוד מחבל שמסתובב חופשי. כמובן חשוב להישאר תמיד עירניים ללא קשר לאירוע הספציפי הזה”.

חובשת בכירה במד”א מיכל קופר ופאראמדיקית מד”א יעל אנקונינה סיפרו: “הגענו במהירות למקום עם הניידת טיפול נמרץ וחברנו לכוחות הגדולים של מד”א שטיפלו ב 2 הפצועים בזירת הפיגוע. הכנסנו את הפצוע קשה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות לבית החולים כשמצבו יציב”.

חובש רפואת חירום במד”א אורי שטיינמץ: “הפצוע שנפגע באורח קל מדקירה בפלג גופו העליון ישב על המדרכה כשהוא בהכרה מלאה. הכנסתי אותו לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות”.

צילום: דוברות המשטרה | דוברות איחוד הצלה | תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן