news08.net/ads.txt

ניצולת השואה, טובה שרף מרחובות ריגשה כשסיפרה כיצד ניצלה בגיל 4 מהזוועות

כשהיא עטופה בבני משפחתה ותושבי העיר, סיפרה ניצולת השואה טובה שרף את סיפור הישרדותה כילדה ברומניה בזמן מלחמת העולם השנייה, שהמיתה שואה על העם היהודי. טובה הובלה ברכבת למחנה עבודה באוקרינה בעודה ילדה בת 4 בלבד והצליחה לשרוד ולהגיע ארצה. אף עין לא נותרה יבשה בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה שהתקיים ברשת חוויות.

בטקס השתתפו אמיתי כהן – יו”ר הרשת, גולן ביטון – סמנכ”ל הרשת, הרב שרון נחשון דקל – יו”ר ארגון נכי צהל מחוז מרכז, ח”מ קארין ברגינסקי, הראל אשד – יו”ר ועד שכונת רחובות החדשה והרב עקיבא שניאור, אשר נשא את תפילת אל מלא רחמים. טקס הזיכרון התקיים בהפקה והנחייה של מירב אהרון, מנהלת המרכז הקהילתי שוויץ רחובות החדשה וסיגל לוי בן ישי, מנהלת רשת הספריות. מנהלים, עובדים ותושבים נטלו חלק בטקס, ביניהם ענת יוסיפוביץ, אתי מגדסי וקובי לוי, והוא התקיים בהתאם להנחיות הקורונה והתו הירוק.

ערב יום הזיכרון התקיים השנה בסימן שמונים שנה לראשית ההשמדה ההמונית. יו”ר הרשת, חבר המועצה אמיתי כהן, אמר: “אנו היום מגשימים את חלומם של ששת מיליוני קורבנות השואה, זוכים ללכת חופשיים וגאים בארץ ישראל אך אסור לנו לשכוח ובמיוחד בימים אלו, כי אין זה מובן מאליו וכי קיומנו בארץ ישראל ובעולם כולו תלוי באחדותנו. עלינו להתגבר על המחלוקות בנינו, ולהמשיך את מורשתם וזכרם של ששת מיליוני קורבנות השואה ולוחמי הגבורה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן