news08.net/ads.txt

ניצחון בכורה לקבוצת הנוער של הפועל עירוני לוד בכדורסל

ניצחון במשחק הפתיחה לנערים של הפועל לוד

ניצחון לקבוצת הנוער של הפועל עירוני לוד בכדורסל, במחזור הפתיחה של הליגה הארצית. לאחר שקבוצת הנערים פתחו את עונת 22/23 ברגל ימין, הגיע תורם של שחקני קבוצת הנוער להשיג ניצחון בכורה במשחק הראשון של הליגה, מול אליצור נווה דוד רמלה. הכחולים לבנים של לוד עלו לפרקט חדורי מטרה ובעזרת הגנה מצוינת סיימו את המשחק עם ניצחון גדול! אלון יעקבוביץ’ הצטיין והוביל בשני צדי המגרש. 

מאמן הקבוצה תמיר פרץ: “הקבוצה עברה שינוי גדול בקיץ, החלק העיקרי משנה שעברה, שהיה מבוסס על שחקנים בכיתה י”ב, סיימו את גיל הנוער ואת מקומם החליפו שחקנים שלהם זו השנה הראשונה בקבוצה. במהלך הטרום עונה עבדנו בעיקר על החיבור, הבנייה, התיאום ולמדנו להכיר אחד את השני. יש לנו חבר’ה רעבים וטובים, ויותר מהכול – מחוברים מאוד, שאוהבים לשחק יחד. אפשר להיות מרוצים מהניצחון במשחק הראשון בליגה. היינו ממושמעים וקשוחים לאורך כל הדרך בהגנה ובהתקפה. היינו לא רעים, אף על פי שפספסנו כמה הזדמנויות להגדיל את הפער. חלק מן השחקנים צריכים לצבור עוד ביטחון, ואז קבלת ההחלטות שלהם תהיה טובה יותר. בסך הכול עשינו ניצחון יפה בבית, אבל אנחנו יודעים שיש עוד עבודה ומצפה לנו עונה ארוכה ומעניינת מאוד”. כל הכבוד, גאים בכם!

גם קבוצת הנערים א’ פתחה את הליגה בניצחון על מכבי מודיעין רעות. השחקנים של תמיר פרץ אירחו את מכבי מודיעין רעות במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה, בתקווה להתחיל אותה ברגל ימין. הכחולים לבנים של לוד הציגו יכולת נהדרת! חמישה שחקנים שיחקו ונלחמו במשך 40 דקות. תהל אסמאוי הצטיין עם משחק מדהים של 31 נק’ ו- 20 ריבאונדים! בסוף המשחק, ניצחון גדול 45:50 לקבוצת הנערים א’ של תמיר פרץ. שאפו! 

גם קבוצת הבוגרים שיחקה השבוע, אך סיימה ללא ניצחון, לאחר משחק סופר מותח. השחקנים של תום כהן התארחו אצל עירוני קריית אונו במשחק הפתיחה של הליגה. מתחילת ההתמודדות, ניכר היה ששתי הקבוצות הגיעו להילחם על הפרקט, כשהמומנטום והיתרון עברו מצד לצד. בשניות האחרונות של המשחק התוצאה עמדה על שיווין 81:81. לאחר שתי החטאות של הכחולים לבנים של לוד, המארחים קלעו סל ניצחון על הבאזר. הפנים למחזור הבא!

 

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן