news08.net/ads.txt

ניצחון התושבים: תושבי רחובות החדשה התלוננו על רעשים מהמטווח – המקום הושבת

dc4iub99__w470h313q95

 

דיירי רחובות החדשה הקימו עצומה בעקבות רעשים מטרידים שהגיעו מכיוון המטווח העירוני שבחבצלת והצליחו לגרום להשבתת המקום על ידי עיריית רחובות, עד לשדרוג ההגנה האקוסטית.

יו”ר ועד שכונת רחובות החדשה, דני שמיר, שלח מכתב בזק אל ראש העיר רחמים מלול בנושא המטווח העירוני ובו ציין כי תושבי השכונה חשים קושי, סבל נוראי ומטרד קשה ביותר מהמטווח העירוני הממוקם בשכונת חבצלת. לדברי שמיר, המטווח גורם “לרעש ופחד נפשי לכל תושבי השכונה”. שמיר ציין במכתבו: “בשכונה, כפי שידוע לך, יש המון ילדים – חלקם קטנים וחלקם בוגרים כאשר ניתן להבין מה קורה עם יצר הסקרנות. אנו מדגישים כי הרעש נעשה גם בשעות מנוחת הצהריים וגם בשעות הערב. הרעש מבהיל את הילדים וההורים גם יחד, המצב הפך להיות בלתי נסבל ולכן אני פונה אליך בכל לשון של בקשה להעביר את המטווח למקום אחר שיוכל לתפעל באין מפריע”. יצוין כי נפתחה עצומה ברשת האינטרנט הנושאת את השם “מטווח חבצלת”

בשבועות האחרונים דנו בעיריית רחובות בסוגיה זו ונערכה ישיבה מיוחדת בכדי לבחון כיצד ניתן להפחית משמעותית את עוצמת הרעש כך שתושבי השכונה לא יסבלו ממנו. לדברי דוברות העירייה, ראש העיר הנחה את מנהל המטווח להפסיק לקיים במקום אימונים ברובי 16 M. עוד נמסר כי בימים אלה נסגר המטווח לצורכי שדרוג ההגנה האקוסטית במקום להפחתת הרעש ואחרי חג הפסח תבוצענה במקום עבודות נוספות להנחת שכבה נוספת של הגנה אקוסטית, כך שרמת הרעש תפחת משמעותית. מעיריית רחובות ביקשו להדגיש כי לא מתקיימת כל פעילות במטווח בשעות מנוחת הצהריים.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן