ניצחון למכבי יבנה במשחק אימון, הפעם 3-2 דרמטי על נורדיה ירושלים | טל בנש ויעקב מזרחי חתמו במועדון

הצהובים של יוסי זוזוט המשיכו השבוע את ההכנות שלהם לקראת פתיחת העונה ב4/9, כאשר אירחו את נורדיה ירושלים למשחק הכנה. המחצית הראשונה הייתה חלשה ולוותה בהרבה פציעות של שחקנים, אך המחצית השניה הייתה סיפור אחר לגמרי. האורחים עלו ל2-0 מהיר בדקה ה-70 אבל יבנה ביצעה מהפך מרשים כאשר השוותה תוך שלוש דקות ל2-2 ובדקה ה-90 השיגה את שער הניצחון שהעניק למאמן הקבוצה הרבה כאב ראש חיובי בכל הקשור לנבחנים שמנסים להרשים אותו ואולי לקבל חוזה בקבוצה לעונה הקרובה.

מי שכבר חתמו והרשימו את המאמן הם הבלם טל בנש שחתם בקבוצה לעונה הקרובה. בנש, ששיחק בעבר בבית״ר ירושלים, הפועל תל-אביב והפועל כפר-סבא, בליגת העל ובליגה הלאומית, הגיע ליבנה אחרי עונה מצוינת בחולון ויחזק את ההגנה בקבוצה של יוסי זוזוט. בנש: ״מכבי יבנה זה מועדון חם עם אנשים מדהימים שרוצים מאוד בטובת הקבוצה ובטובת העיר. אני שמח מאוד להצטרף לקבוצה ששואפת גבוה מאוד השנה, וזו אחת הסיבות שהתחברתי למועדון ולאנשים שנמצאים פה. אעשה את הכל כדי לתרום מהניסיון שלי ולהחזיר את מכבי יבנה למקום שאליו היא ראויה״.

גם המגן השמאלי יעקב מזרחי חתם במכבי יבנה. מזרחי, בן 23, הגיע בהשאלה מבית״ר ירושלים. בעונה שעברה שיחק בבית״ר נורדיה ולפני כן ברמת השרון ובעכו מהליגה מהלאומית.

בנושא אחר, אביב ברכה מונה למאמן קבוצת הנשים של מכבי יבנה. ברכה, בן 26, שיחק במחלקת הנוער של המועדון, ומזה מספר שנים שימש כמדריך וכמאמן בבית הספר לכדורגל ובקבוצות הליגה של מכבי יבנה. אביב מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי והניהולי של המועדון, אשר בחרו בו לשמש כמאמן הראשי של קבוצת הנשים (בוגרות) של מכבי יבנה בעונת 2021/22, וכבר בימים אלה יחל בהכנות יחד עם הצוות המקצועי, על מנת לגבש את סגל השחקניות.

ברכה: ״אני נרגש לחתום כמאמן קבוצת הנשים של מכבי יבנה וכבר מחכה לפגוש את השחקניות ולהתחיל את האימונים. בימים אלה אנו מתחילים לגבש את הסגל לקראת העונה הבאה. בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה לחיים אזולאי ואלי כהן שנתנו בי את האמון״. אלי כהן: ״אנחנו שמחים להתחיל את עונתה השלישית של קבוצת הנשים במועדון. החתמנו השנה כמאמן את אביב ברכה, מאמן מוכשר ומוערך ואנחנו מאחלים לו בהצלחה״.

קבוצת הנשים של מכבי יבנה תחל את אימוניה ביום א׳, 15.8.21, לקראת עונתה השלישית בליגה הארצית. הקבוצה מורכבת משחקניות מקומיות ומשחקת את משחקיה הביתיים באצטדיון העירוני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן