news08.net/ads.txt

ניצן קסלר, תלמידת כיתה א’ מיבנה כתבה לנשיא המדינה: “מתפללת להחלמתה של אישתך נחמה” וקיבלה תשובה מרגשת | צפו במכתבים

“קוראים לי ניצן קסלר ואני תלמידה בכיתה א’1 בבית הספר לאומנויות על שם לאה גולדברג בעיר יבנה. ההורים שלי סיפרו לי שאשתך נחמה עברה ניתוח מסובך מאוד – אני מתפללת להחלמתה המירה והטובה. גם אני עברתי לפני כשנתיים ניתוח לא פשוט – אני ממש מבינה איך היא מרגישה ואשמח לפגוש אותה ולתת לה הרבה שוקולדים וחיבוק לחזק אותה” – במילים אלו פתחה ניצן בת השש את מכתבה לנשיא המדינה ראובן ריבלין, אותו שלחה לפני כחודשיים.

בחודש שעבר השיב נשיא המדינה למכתבה של קסלר שאף ציינה: “אני מעוניינת מאוד להזמין את אשתך ואותך להצגת התיאטרון “המסע המפלא של הקרפד” על פי ספרו של יעקב שבתאי, בה אני משתתפת. ההצגה היא חלק מפרויקט של תיאטרון הורים וילדים אשר מתקיים לראשונה בבית הספר לאומנויות. בכל שבוע אנחנו נפגשים, 7 ילדות וילדים מכל בית הספר ביחד עם ההורים לפעילות תיאטרלית משותפת בהנחיה ובבימוי שתי המורות לתיאטרון מבית הספר: מורג קסטרו גוטמן ואביבה רייסקי לוי”.

צפו במכתבים:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן