news08.net/ads.txt

נכנסו לבידוד: צוות משרדי שוויץ המדע, מזכירות הגיל אגף הגיל הרך והמעונות

רשת חוויות מדווחת כי הנהלת וצוות מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע, מזכירות אגף הגיל הרך והמעונות נכנסו לבידוד, לאחר שאומתה חולת קורונה שעבדה במשרדים. חוג התעמלות אמנותית נסגר בעקבות בידוד.

 

להלן נוסח ההודעה:

  1. לפני זמן קצר קיבלנו עדכון ממשרד הבריאות כי אחת הילדות המתאמנות בקבוצת מכינה 2 של חוג התעמלות אמנותית, נמצאה כחיובית לקורונה. לפי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שבא איתה במגע נכנס לבידוד באופן מיידי, לרבות המדריכה. הודעות נמסרו להורים בהתאם. לפיכך, קבוצות התעמלות אמנותית של המדריכה שנמצאת בבידוד, נסגרו עד ליום ה- 22.7. ההורים בקבוצות אלו קיבלו הודעות. יובהר כי שאר הפעילויות במרכז שוויץ המדע מתקיימות כרגיל. 
  2. הצוות העובד במשרדי חוויות שוויץ המדע וצוות מזכירות אגף הגיל הרך והמעונות נכנסו לבידוד, על פי הנחיות משרד הבריאות, לאחר שאומתה חולת קורונה שעבדה במשרדים. 

חשוב לציין כי לכל הצוותים כבר מונו מחליפים שהחלו בעבודתם, והפעילות נמשכת כסדרה. ניתן להתעדכן באתר רשת חוויות בכל הפעילויות שמתקיימות. רשת חוויות עומדת בקשר עם כלל הגורמים הרלוונטיים ומאחלת בריאות איתנה לכולם!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן