news08.net/ads.txt

נלחמים על החיים: עיריית רחובות והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בקמפיין להעלאת המודעות הציבורית בכבישים

החופש הגדול כבר כאן: תלמידי התיכון כבר סיימו את שנת הלימודים ובעוד תשעה ימים יצטרפו אליהם תלמידי בתי הספר היסודיים וילדי הגנים. רגע לפני קיימו עיריית רחובות והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים קמפיין להעלאת המודעות הציבורית למתן זכות קדימה להולכי הרגל במעבר חצייה – ‘נלחמים על החיים’.

הפעילות כללה הסברה דו יומית ולימוד כללי הבטיחות בדרכים לילדי הגיל הרך, ע”י שחקנית מקצועית שהייתה מחופשת לדמות ספרותית ידועה בשם ” איילת מטיילת”, בצורה הומוריסטית ומשעשעת, הנצמדת לעלילה הספרותית תוך העברת מסרים ותובנות למשתתפים בסוגיית הבטיחות בדרכים. בסוף  כל פעילות, המשתתפים קיבלו שקית בד ממותגת עם מסר בטיחותי ספרותי וחוברת צביעה.

כמו כן נערכה פעילות הסברה לנהגים במספר יעדים על ציר הרצל בשלושה מוקדים המוגדרים כמעברי חצייה לא מרומזרים ומסוכנים וכן פעילות הסברה נוספת המוכוונת להולכי הרגל בצומת הרחובות הרצל-בית הפועלים. הפעילות כללה בין היתר פריסת עמדות הסברה, דיילים שפנו לתושבים והעבירו את המסרים וכן פנייה נוספת לנהגים בדבר מתן זכות קדימה להולכי הרגל.

חבר מועצת העיר, מחזיק תיק התחבורה, רונן אהרוני: “אני תקווה שפעילויות אלו יביאו להורדה בכמות התאונות והנפגעים בעיר רחובות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לראש העיר, רחמים מלול, על כך שהוא רואה את נושא הבטיחות בדרכים בעיר כאחד היעדים החשובים לשיפור והעשייה”.

מנהל המחלקה לבטיחות בדרכים, אייל לוי הוסיף כי “כולי תקווה שבפעילות זו  תושבי העיר יצטרפו למאבק הציבורי במלחמה על החיים ויביאו למניעת תאונות הדרכים ופגיעות הנפש ברחובות. אני מודה לחבר מועצת העיר, רונן אהרוני, על השותפות והנכונות להצלחת הפעילות בעיר ולמנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, ליאור שוקרי, על הירתמותו להצלחת הקמפיין בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן