news08.net/ads.txt

נמכרו למעלה מ-50% מהדירות בבנייני הבוטיק בפרויקט “אביסרור 431” במערב רחובות

חברת אביסרור משה ובניו מדווחת על מכירת למעלה מ-50% מהדירות בבנייני הבוטיק בפרויקט “אביסרור 431” שהיא מקימה במערב רחובות. מדובר בארבעה בניינים בני 4 קומות ובהם 24 דירות, שבנייתם כבר בעיצומה.

פרויקט “אביסרור 431” כולל כ-960 יחידות דיור ב-12 מגדלים על שטח של כ-77 דונם. הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים: שמונה בניינים כבר אוכלסו במלואם, המגדל ה-9 נמצא בשלבי ביצוע, והשיווק בבניין ה-10 נמצא בעיצומו והתקבל בו היתר בנייה. בקרוב החברה תפתח בשיווק המגדל האחרון בשכונה (מגדל תמר) אשר יצעו למכירה לראשונה דירות 6 חדרים גדולות מאד.

הפרויקט מאופיין בסביבה ירוקה מושלמת לגידול הילדים, מוסדות חינוך ותרבות, מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, שטחי גינון ושבילים הולנדיים, כל זאת במיקום מצוין – נגישות גבוהה לכביש 4 ו-431. רוכשי הדירות בפרויקט ייהנו מנוף לפארק המשתרע על פני 12 דונם ובסביבה ירוקה רחבת ידיים של כל המושבים העוטפים את הפרויקט. בצמוד לפרויקט ובמרחק הליכה נמצא ביה”ס יסודי ממלכתי ע”ש בגין, הנחשב לאחד הטובים ברחובות ובשפלה בכלל, כמו גם שטחי מסחר ומבני ציבור נוספים, ביניהם בית כנסת וגן ילדים.

יורם אביסרור, סמנכ”ל בחברת אביסרור משה ובניו: “כמו בכל הבניינים שאכלסנו בשכונה, גם בנייני הבוטיק בפרויקט מתאפיינים בביקושים גבוהים למדי, למרות משבר הקורונה, ואנו צופים המשך המגמה גם בחודשים הקרובים. רחובות היא מהערים המבוקשות בישראל למגורים וכן להשקעה הודות למיקום מצוין ומחירים אטרקטיביים. חברות הייטק רבות ממוקמות בעיר, היא מכילה מוסדות אקדמיים מובילים ובראשם מכון ויצמן, העיר התמלאה במקומות בילוי, ועוד. רחובות תמשיך להתפתח ותתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן