news08.net/ads.txt

נמל אשדוד אירח את פורום Industry 4.0

המפגש התקיים תחת הכותרת: ״חדשנות במערכות טכנולוגיה תפעולית, והגנה עליהן בצל המלחמה״

אלי בר יוסף מנכ”ל בפועל נמל אשדוד אירח מסגרת מערך החדשנות בנמל אשדוד את פורום Industry 4.0 של בינת תקשורת מחשבים, לקידום טרנספורמציה דיגיטלית בתעשייה בישראל

המפגש התקיים תחת הכותרת: ״חדשנות במערכות טכנולוגיה תפעולית, והגנה עליהן בצל המלחמה״. הכנס נערך בשיתוף עם בינת תקשורת מחשבים בהשתתפות בכירים כגון אלון בן צור, מנכ”ל בינת תקשורת אלברטו חסון, סמנכ”ל ו-CISO ב-ICL Group ועוד.

מנכ”ל נמל אשדוד, אלי בר יוסף, בירך את הפורום:

“נמל אשדוד, הנמל הלאומי של ישראל, שמח לארח את הפורום, כנכס אסטרטגי לאומי אנו משקיעים לאורך השנים משאבים רבים בתחום ורואים בכך חשיבות אסטרטגית גם לתקופה המורכבת והמאתגרת איתה אנו מתמודדים מאז ה-7 לאוקטובר״.

מנכ״ל בינת אלון בן-צור הוסיף:

״המלחמה חידדה את החשיבות בהגנה על תשתיות ה-ICS הקריטיות של מדינת ישראל. אחד החוסנים הכלכליים החשובים ביותר שיש לכל מדינה הוא התשתיות הפיזיות שלה: כבישים, נמלי ים ותעופה, תשתיות תקשורת, מים, חשמל ומפעלי ייצור תעשייתיים. מערכות ה-ICS הקיימות שנים רבות בתשתיות הקריטיות של מדינת ישראל מושתתות על פרוטוקולים וטכנולוגיות שונות המשיקות לעולם ה-IT. עלינו כאינטגרטור מוביל לסייע בחיבור בין העולמות האלו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: צילום דוברות נמל אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן