news08.net/ads.txt

נמל אשדוד מתייחד עם זכר הנופלים

היום (שלישי) בצהריים התקיים טקס יום הזיכרון לחללי צה”ל ולנפגעי פעולות האיבה בנמל אשדוד בנוכחות המשפחות השכולות, יו”ר יד לבנים שלמה בן עיזרי , מפקד בסיס חיל הים באשדוד אל”מ אמיר גוטמן, מנכ”ל נמל אשדוד, שיקו ז’אנה, ועשרות עובדים מהנמל.

צילום פבל טיצינסקי.

במסגרת הטקס נשא דברים שיקו ז’אנה, מנכ”ל נמל אשדוד: “הערבות ההדדית ביום זה מקבלת משמעות קדושה שכן, החיילים שנפלו במהלך הגנה על הארץ, קיפחו את חייהם למעננו, למען החברים והמשפחה שלהם בכדי שהאחרונים, יוכלו להמשיך לחיות. אותם גברים ונשים שאלמלא ההקרבה האישית של כל אחת ואחד מהם בנפרד, ושל כולם ביחד, לא היינו מצליחים לחולל את הפלא הזה שנקרא מדינת ישראל”.

בדבריו התייחס ז’אנה גם לפיגוע שאירע בשטח נמל אשדוד ובו קיפחו את חייהם שמונה עובדים ושני אזרחים: “השכול הכה גם במשפחת נמל אשדוד, בפיגוע נורא שהתרחש אצלנו לפני 17 שנה, כל כך הרבה חיים נהרסו. משפחות יקרות, אנו נמשיך לפעול להנצחת זכרם של הנופלים במסגרת אירועים רבים שאנו מקיימים במהלך השנה להנצחת זכר הנופלים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן