news08.net/ads.txt

נמל אשדוד: קורס להכשרת סווארים כמפעילי גורר, ביניהם הסווארת הראשונה שהוכשרה לתפקיד

חברת נמל אשדוד קיימה קורס להכשרת סווארים כמפעילי גורר כחלק ממסלול הקידום המקצועי של עובדי התפעול בנמל וכמהלך נוסף לטובת הפחתת התור התפעולי. הגורר הנו הכלי התפעולי הנפוץ ביותר בנמל, המאפשר את פעילותם של הרציפים ומסופי המטענים על ידי שינוע של עגלות ומטענים שונים במשקל של עד 150 טון.

במהלך הקורס המשתתפים למדו ותרגלו נהיגה והפעלה של גוררים מסוג TERBERG ו-MOL בשטחי הנמל תוך התנסות עם כל סוגי העגלות, ורכשו ידע נרחב בבטיחות ובמערכות הבקרה, הקשר, והטוס של הגורר. לראשונה מאז הקמת הנמל לפני 57 שנים בין המשתתפים בקורס הייתה עובדת נמל שמשמשת כסווארת משנת 2016 שסיימה את הקורס בהצלחה והוסמכה לשמש כמפעילת גורר.

לדברי שיקו זאנה מנכ”ל חברת נמל אשדוד: ״קורס זה מצורף לרצף של קורסים שההנהלה מובילה כחלק מפעולות להפחתת התור התפעולי וכן לקידום המקצועי של העובדות והעובדים בנמל. אני מבקש לברך את כלל המשתתפים ובפרט את הטאגיסטית הראשונה שלנו בנמל, הסמכתה הינה חלק מתפיסה ניהולית לקידום הנשים בנמל ולגיוון תעסוקתי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן