news08.net/ads.txt

נמנע אסון: אישה וביתה בת ה-3 ביבנה נלכדו במעלית בעקבות מעשה קונדס

זה יכול היה להיגמר אחרת: עדי וביתה בת ה-3 ירדו במעליות במרכז הקניות רוגובין כשלפתע המעלית נעצרה. עדי ניסתה לא לשדר פאניקה לצד ביתה והתקשרה למספר המופיע במעלית לחילוץ. לאחר כמה רגעים הסתבר – בני נוער הורידו את המתג מתוך מעשה קונדס.
תקופת הסגר לא מטיבה עם בני הנוער, בטח לא במקרה הבא –  עדי וביתה בת ה-3 ירדו במעלית לכיוון הסופר פארם הממוקם במרכז הקניות רוגובין כשלפתע המעלית נעצרה. עדי ניסתה לא לשדר פאניקה ליד ביתה והתקשרה למספר הטלפון המופיע במעלית. כשנענתה כי הכל תקין במעלית, הבינה שבני נוער ששהו סמוך למקום, החליטו לשחק עם המתגים של המעליות. “זה לא פעם ראשונה שזה קורה”, אמרה עדי, “עשו את זה גם לאישה מבוגרת מול העיניים שלי וברחו ובנאדם מבוגר עלה במדרגות הפנימיות והחזיר את המעלית לתפעול! קחו את זה לתשומת ליבכם זה לא צחוק”.

המקרה גרף תגובות רבות מצד תושבי יבנה שהתריעו כי אמנם מדובר על אפקט הסגר, אך יותר על חינוך הילדים. “ילדים בלי טיפת כבוד למבוגרים במקום לשחרר אותם לעשות מעשיי קונדס, תנעלו אותם בבית ותחנכו אותם”, ציינה אסתי. גם סיון תושבת העיר הוסיפה. “הכל מתחיל ונגמר בחינוך! אין קשר לקורונה! גם הילדים שלי יושבים בבית כל היום בחוסר מעש אבל הם בחיים לא ינתקו מעליות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן