בהמשך לדיווח הראשוני בחדשות 08 על שריפת בית הספר בלוד מתברר כעת כי קיימת סכנת קריסה לגג המבנה.
מכבאות והצלה נמסר כי "ישנה שליטה על מוקד הבעירה. אין לכודים אך קיימת סכנת קריסה לגג המבנה".
סמתח איילון ס/טפסר עוז כהן: "התגובה המהירה של לוחמי האש ביחד עם עירנות אנשי המקום מנעה אסון כבד כאשר זיהו את הבעירה והצליחו להוציא את כל התלמידים בשלום".
מעיריית לוד: "למרבה המזל, לא היו תלמידים בביה"ס בעת השריפה וכל מי שהיה פונה מהמקום ע"י כוחות ההצלה. מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה, מסגר / רתך שעבד במקום גרם לשריפה".

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










