נמרי אושיות זכו בטורניר גמר אליפות רחובות בכדורגל

מאות שחקנים, 10 קבוצות ושלל כרטיסים ירוקים: האירוע החגיגי של ארגון “החלוץ – חינוך דרך ספורט” הוכתר כהצלחה מסחררת | להלן כל הפרטים

גמר אליפות רחובות בכדורגל של ארגון “החלוץ – חינוך דרך ספורט” סיפק אירוע מרשים, בהשתתפות 10 קבוצות, מאות נערים בכיתות ט’ עד י”ב, הורים, מכובדים ובכירי העירייה, שהגיעו כדי לנעול טורניר מהאגדות.

קבוצת “נמרי אושיות” הוכתרה בסיום הערב לזוכה בטורניר, שנערך בשיטת ליגה, לאחר שהקדימה את אושיות FC ואריות השפלה. כל קבוצה קיימה ארבעה משחקים, וזו שצברה את מספר הרב ביותר של נקודות סיימה ראשונה. ועדיין, כנהוג בחלוץ כל הילדים ומאמני הקבוצות זכו בפרסים ותעודות הצטיינות. “מבחינתנו, כולם שווים מקום ראשון”, אמרו ב”חלוץ”.

האירוע החגיגי, בהובלת ארגון “החלוץ”, ובשיתוף עם עריית רחובות, החברה העירונית רחובות, אגף הספורט בעירייה, רשת חוויות, הרשות לביטחון קהילתי וצוות מגרש וייסגל, הביא גם מאות בני משפחה שצפו במשחקים השונים. יש לציין כי מטרת הטורניר – כנהוג בחלוץ – היא ליצור היכרות בין הקבוצות וקיום משחקים של ידידות והגינות.

כמו כן, הונהגה תחרות לצבירה כרטיסים ירוקים – בה אפשר לראות את ערך הספורטיביות וההוגנות לידי ביטוי. לצד ה-‘צהוב’ וה-‘אדום’ המסורתיים, ב”חלוץ” משתמשים לאורך השנים גם בכרטיס ירוק על ספורטיביות, פירגון ליריב, סיוע לשחקן שנפל וכדומה. קבוצת שרונה FC הוכתרה כקבוצה ההוגנת לאחר ששחקניה צברו 13 כרטיסים ירוקים, למקום השני הגיעה אושיות FC עם 10 כרטיסים ומכבי תל לובוב דורגה שלישית (7 כרטיסים).

גל בן ה-16, קפטן קבוצת מכבי תל לובוב, היה נרגש בסיום: “תודה לחלוץ שהרים טורניר באמת מדהים. זכיתי להכיר אנשים ומאמנים נהדרים. כבר שנתיים רצוף שאנחנו נהנים מאוד מהחוויה הזאת בחופש הגדול ומקבלים מוטיבציה לצאת מהבית לעשות ספורט, בטח כשהרבה פעמים כולם מרוכזים בדברים אחרים. יישר כוח”.

נוכחות נכבדת הייתה גם לעיריית רחובות, ששותפה לפרויקט. בין הנוכחים היו מ”מ ראש העיר זהר בלום, מנכ”ל החברה העירונית אייל פרנקל, מנהל אגף הספורט דורון שמחי וכאמור יוני רוטנברג וצוות הרשות לביטחון קהילתי.

מ”מ ראש עיריית רחובות, זהר בלום, ציין במהלך טקס הסיום כי “אנחנו גאים לקחת חסום כבר שבע שנים על הפרויקט הנהדר הזה. נשמח להמשיך ולקדם אותו ולתמוך בפעילות לליגת נוער שנתית ולא רק בחודשי הקיץ”.

רון יוכטמן, רכז “החלוץ” באזור השפלה, סיפר: “מדובר על שיאו של תהליך חינוכי בן חודש. נערים מכל השכונות בעיקר נפגשו עם המאמנים, התאמנו וראו שהקבוצה עברו תהליך – לא רק ספורטיבי, אלא בעיקר חינוכי. הילדים התרגשו לשחק על מגרש גדול, שיחקו, נהנו, אבל יותר מהכל הבינו משחק ספורטיבי מהו”.

מנהל הרשות לביטחון קהילתי ברחובות, יוני רוטנברג, הוסיף: “אנחנו מלווים את הפרויקט המדהים הזה שנה שביעית ברציפות ומאוד מאמינים בשיתוף הפעולה עם החלוץ שדוגל בחינוך למצוינות לספורט וכמובן שם דגש על ערכים של שוויוניות, ויתור והגינות. הילדים וההורים למדו שמה שחשוב זה הפן הערכי ולא רק הפן ההישגי”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: Teen H Studio

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן