אבי ניסים הבעלים של ‘שפע ברכת השם’, שם נפלו חלקי טיל ששוגרו מעזה: “קרה לנו נס חנוכה”

‘שפע ברכת השם’ נפתח לפני כארבעה חודשים בלבד באזור התעשייה של העיר – כלל השוהים במקום צייתו להוראות פיקוד העורף ושהו במרחב מוגן שממוקם בתוך הסניף

חלקי הטיל נפלו היום (ד’) בשעה 17:03 בערב, זמן בו הסניף של רשת ‘שפע ברכת השם’ הומה בלקוחות – רבים שעורכים את קניותיהם לכבוד שבת קודש. למרות שחלקי הטיל נפלו ישירות לתוך הסניף שהיה מלא וגדוש אין נפגעים כלל.

הנפילה התרחשה בסניף החדש של הרשת שנפתח לפני כארבעה חודשים בלבד באזור התעשייה של העיר ומשתרע על 3,000 מ”ר, כאשר כלל השוהים במקום צייתו להוראות פיקוד העורף ושהו במרחב מוגן שממוקם בתוך הסניף.

אבי ניסים מנכ”ל ובעלים של רשת המזון ‘שפע ברכת השם’ התייחס לאירוע ואמר:

“זהו נס חנוכה שלנו שבחסדי שמיים למרות הנפילה הישירה איש לא נפגע, את החושך מגרשים עם אור ולכן הוריתי מיידית על תיקון הנזקים במקום בכדי שהסניף יוכל לחזור בהקדם לפעילות מלאה לרווחתם של כלל לקוחותינו הגיבורים תושבי הדרום”.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן