news08.net/ads.txt

נס ציונה: איך נותר ילד בן 4 נותר ללא צהרון?

לדברי הוריו, בעקבות החלטה של מטפלת בצהרון בעיר, בשנה שעברה, י’ נותר ללא צהרון והוריו אובדי עצות

הנה מקרה שבוודאי לא תשמעו עליו באף מקום אחר. י’, בן ה-4, תלמיד בגן הילדים בנס ציונה.

בעקבות החלטה (לכאורה) של מטפלת בצהרון בעיר, בשנה שעברה, י’ נותר ללא צהרון והוריו אובדי עצות – כך לדבריהם. עוד אמרו כי בעירייה הם נתקלים בקירות אטומים ואין ממש מי שיסייע להם להכניס את הילד לצהרון.

מדובר בזוג הורים שעובדים במשרות מכובדות, בעבר מעיר סמוכה, שהגיעו לנס ציונה לאחר שביררו היטב על האוכלוסיה והחליטו לקיים בה את חייהם. למרות זאת, הם הופתעו לרעה מהתנהלות העירייה, כך לדבריהם, שאינה מסייעת להורים ברחבי נס ציונה.

פנינו אל עירית נס ציונה לבירור הנושא. להלן תגובת עיריית נס ציונה שהגיעה רק אחרי יומיים: “מפאת צנעת הפרט לא נוכל לפרט אודות המקרה המדובר. עם זאת נדגיש כי עיריית נס ציונה בשיתוף צהרון המשכיל עושים כל שניתן לקליטה מיטבית של כלל הילדים בצהרונים תוך דאגה למוגנותם הרגשית והפיזית ותוך ראייה כוללת של טובת הפרט והכלל. כפי שנעשה עד כה, תוסיף עיריית נס ציונה ללוות את הילד והוריו למציאת פתרון מיטבי”.

פנינו אל הורי הילד, שהבהירו כי בעיריה לא עושים עם הילד דבר, ובוודאי שלא ליוו אותו או אותם, בניגוד למה שנאמר בתגובה.

ככל שתהיה התקדמות בנושא – נעדכן.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן