news08.net/ads.txt

נס ציונה: חשד שאחותו גונבת לו קנאביס – ורצח אותה

כשהנאשם הבחין שאחותו לא מראה עוד סימני התנגדות, עזב אותה בחדרה והלך לנעול את דלת הכניסה לדירה בזמן שהסב מתחנן שיפתחו לו

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד נאשם (22) מנס ציונה לאחר שרצח את אחותו כי חשד שהיא גונבת ממנו קנאביס.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין הילה צור עולה כי הנאשם ואחותו התגוררו יחד עם הוריהם בדירה בנס ציונה. בחודש פברואר האחרון, החל הנאשם לחשוד באחותו שהיא גונבת ממנו קנאביס שהוא רוכש לצריכה עצמית ולכן החליט לגרום למותה.

כדי להוציא את התכנית לפועל, הכין הנאשם תיק עם חוטי חשמל, דבק סלוטייפ ובדים שונים. ב20/2/23 יצא הנאשם למטבח עם התיק, כשאחותו נמצאת במטבח עם גבה אליו, אז חנק אותה באמצעות ידיו תוך שהיא מנסה להשתחרר ממנו. אז לקח סכין מאחת ממגירות המטבח תוך שהוא מקלל אותה: “תפסיקי לשקר לי כבר יא בת זונה”. האחות בתגובה זעקה לעזרת סבה שהתגורר בקומה הראשונה בבית, הצליחה להשתחרר מאחיזתו ורצה לחדרה תוך שהוא רודף אחריה.

השניים הגיעו לחדרה של האחות, שם משך הנאשם בשיערה, לפת את צוואה ודקר אותה במותנה. כתוצאה מכך הסכין נשברה והנאשם חזר לחנוק את האחות תוך שהוא מתעלם מתחנוניה שיפסיק.

כשהנאשם הבחין שאחותו לא מראה עוד סימני התנגדות, עזב אותה בחדרה והלך לנעול את דלת הכניסה לדירה בזמן שהסב מתחנן שיפתחו לו. כשהסב הבין כי תחנוניו לא מועילים, פנה לעזרה מדייר שהתגורר בקומת המרתף.

בהמשך, הנאשם חזר למטבח, לקח סכין נוספת, נכנס שוב לחדר השינה של אחותו כשהיא מוטלת על המיטה, וכדי לוודא את מותה, דקר אותה בגרונה. לאחר כן, עזב הנאשם את האחות שותת הדם, נכנס לחדר המקלחת שבחדרו, בלע כדורים עם אלכוהול התפשט מבגדיו והתיישב על רצפת חדר. במקביל, הדייר מקומת המרתף הצליח להיכנס אל הדירה הנעולה דרך אחד החלונות, אז הבחין בגופת המנוחה מוטלת על רצפת חדרה ודיווח לכוחות ההצלה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו”ד צור: “המשיב ביצע את הרצח באופן אכזרי, בקור רוח ולאחר תכנון… האכזריות שבמעשי המשיב והתכנון המדוקדק שקדם להם מצביעים על מסוכנותו הגבוהה לציבור”.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירת רצח בנסיבות מחמירות.

צילום: ארכיון תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן