news08.net/ads.txt

נס ציונה: כ-1700 עדיין לא החלו בתהליך החיסון

אחרי שנה של ניהול כאוטי של המגפה, שלושה סגרים שהאחרון בהם עדיין לא הסתיים – ברור יותר מבעבר כי החיסון הוא המפתח ליציאה של ישראל ממשבר הקורונה. בעיריית נס ציונה מדווחים היום (שלישי) כי  לאחר ימים של עליה בקצבי ההכפלה בעקבות מאומתים במוסדות החינוך בעיר – כעת ניכרת התייצבות עם יומיים רצופים ללא מאומתים חדשים.
1,019,000 ישראלים בני 16 ומעלה עדיין לא התחסנו במנת החיסון הראשונה נגד קורונה – ובמשרד הבריאות מתקשים לשכנע אותם ללכת להתחסן. בנס ציונה, מתוך כלל ברי החיסון בעיר – כ- 1700 עדיין לא החלו בתהליך החיסון. מביקורת שנעשתה לאחרונה עולה שבעסקים בעיר נשמרות ההנחיות התו הסגול והתו הירוק. בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 525 חולי קורונה, 368 מהם במצב קשה. 192 חולים מונשמים. מאז פרוץ המגפה נפטרו בישראל 6,220 חולי קורונה, ארבעה מהם אתמול. מנתוני משרד הבריאות עולה כי בכל חודש מרץ נפטרו בארץ 454 חולי קורונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן