news08.net/ads.txt

נס ציונה מתכוננת לרעידת אדמה

הבוקר, תרגיל מוכנות נרחב לאירוע רעידת אדמה בהשתתפות עובדי העירייה, תאגיד מי ציונה, גדוד המתנדבים, פיקוד העורף וגופי חירום והצלה מטרת התרגיל הבוקר, לשיפור מוכנות צוותי החירום בעירייה במקרה בו תתרחש בעיר רעידת אדמה התקיים בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר, מנכ”לית העירייה דפנה קירו כהן ועשרות מנהלי ועובדי עירייה. עוד השתתפו בתרגיל: פיקוד העורף, סא”ל קרולינה אברג’יל מפקדת היקל”ר, משטרה, רס”ב עובד עובדיה מפקד משטרת נס ציונה, מכבי אש, מפקד התחנה טפסר משנה אייל אוזמן וסגנו סגן טפסר אורון דמרי, מפקד אשכול מד”א רחובות מג”ר גיא בובליל, מפקד גדוד המתנדבים שיקה שדה ונציגי תאגיד המים מי ציונה.

רעידת אדמה עלולה לגרום לאירוע חירום משמעותי, בו מספר זירות נפגעים ופגיעות ברכוש ואף בנפש. במקרה בו מתרחש אירוע חירום של רעידת אדמה, הנחיות ההפעלה של צוותי החירום כמו גם הנחיות ההתגוננות לתושבים שונות ואחרות מההנחיות המוכרות לתושבים באירוע חירום בטחוני. כלל בעלי התפקידים עמדו בתרגיל על ההבדלים והמורכבויות של תפקוד באירוע רעידת אדמה. התרגיל המקיף, שהתקיים בבית הפנאי בעיר, כלל סימולציה של תפקוד הרשות בשיתוף פעולה עם גופי החירום והביטחון תחת תרחיש חירום לפיו רעידת אדמה מתקיימת בנס ציונה, במספר רב של מוקדים בעיר ואף גורמת לפגיעה ברכוש ובחיי אדם. התרגיל שהתבצע תוך תיאור תרחיש בלבד, איפשר לכל השותפים לרענן כללי חירום, לתרגל שיתוף פעולה בין כלל המכלולים בעירייה ומול כוחות ההצלה או שותפים נוספים ואפשר לצוותים לתרגל פעולה מהירה ואפקטיבית של כלל יחידות העירייה במטרה להעביר מידע והנחיות מצילות חיים לתושבים, לטפל בתשתיות פגועות במקרה הצורך, ולהעניק סיוע מידי לתושבים בהתאמה לכלל שכבות הגיל ולצרכים השונים.

ראש העיר שמואל בוקסר: אירוע של רעידת אדמה משמעותית הוא אירוע חירום רחב היקף שלשמחתי כמותו לא ידענו. על פי הערכות, רעידת אדמה יכולה להתרחש בנס ציונה. אנחנו עושים כל שניתן כדי שכלל צוותי העירייה יהיו מיומנים ומוכנים וידעו לתפקד באופן מידי בשיתוף פעולה עם כוחות ההצלה בזמן חירום. אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה בתרגיל הבוקר, ולכלל השותפים שהתפנו מהמשימות השוטפות ובצעו את התרגיל ברצינות הנדרשת. כולי תקווה שלא נאלץ להשתמש במידע החיוני שאנחנו מתרגלים, מרעננים ומשפרים, אבל באם נידרש, יש לנו צוות חירום מסור ומיומן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן