news08.net/ads.txt

נס ציונה: פעוטה ננעלה ברכב בשגגה

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

נס ציונה: פעוטה ננעלה ברכב בשגגה, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • ” למרות הקושי הקל בניסיון הפתיחה, הצלחנו לחלץ את הפעוטה ולהשיבה לזרועות הוריה”

במוקד ידידים התקבלה קריאה אודות פעוטה כבת שנתיים וחצי שננעלה ברכב בשגגה לעיני הוריה, ברחוב יקינטון בנס ציונה.

בנימין וישנבקין, מוקדן ידידים מפרויקט מעורבות חברתית שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לסייע. ישראל קלפהולץ – מנהל צוות מערב ראשון לציון, יחד עם שבתאי בן זיקרי, אור רוזן, שני פיטוסי ויעקב פרמד, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

שבתאי מספר:

“בדרכי לביתי מסידורים בעיר, קיבלתי את הקריאה ומיד שיניתי כיוון נסיעה ויצאתי למקום. הגעתי בתוך דקות ספורות והתחלתי בפעולות החילוץ, כשאליי מצטרפים מתנדבים נוספים ומסייעים לי.

למרות שנתקלנו בקושי קל בפתיחה לאחר זמן קצר הצלחנו לפתוח את דלתות הרכב, ולהשיב את הפעוטה לזרועות הוריה המרוגשים. לאחר החילוץ, סיפר לנו האב שברגע שיצא מהרכב על מנת להוציא את הפעוטה, הופעלה נעילה מרכזית. ההורים הודו לנו על העבודה המקצועית, ושיבחו את פעילות הארגון. תחושת סיפוק מדהימה.”

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן