נס ציונה: רופאת הילדים ד”ר שירי ברקן-פרל הצטרפה ל’מאוחדת האמהות’

חודשים ספורים לאחר שהצטרפה למאוחדת, ד”ר שירי ברקן-פרל, מומחית ברפואת ילדים, החלה לעבוד במרפאת ‘האמהות’ בנס ציונה, זאת בנוסף לעבודתה במרכז הרפואי של מאוחדת ב’רחובות ההולנדית’.

קופת החולים מאוחדת מרחיבה את שירותיה בנס ציונה – עם דגש על רפואת הילדים. ד”ר שירי ברקן פרל, מומחית לרפואת ילדים שהצטרפה לנבחרת רופאי הילדים במאוחדת רחובות – תקבל גם את ילדי נס ציונה במרפאת ‘מאוחדת האמהות’.

ד”ר ברקן-פרל למדה רפואה בהדסה עין כרם בירושלים, לאחר מכן התמחתה ברפואת ילדים וברפואה דחופה בילדים, בבית החולים אסף הרופא (שמיר), במיון הילדים.

לדבריה, “המרפאה צריכה להיות מקום מזמין, נעים ומכיל, שהילדים וההורים לא חוששים להגיע אליו. אני מאמינה שעבודה עם ילדים צריכה להתבצע לחלוטין בגובה העיניים, חשובה לי שקיפות מלאה מול ההורים, שיתוף במחשבות ובחששות וקשר רציף. אני שמחה ונרגשת להיות חלק ממשפחת מאוחדת – גם בנס ציונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן