news08.net/ads.txt

נס ציונה: שרידי פריט אמל”ח התפוצץ בידו של רחובותי המשויך לארגון פשיעה

המשטרה איתרה בתום סריקות בנס ציונה, שרידי פריט אמל”ח שהתפוצץ עפ”י החשד בידו של תושב רחובות, דמות מוכרת הקשורה למשפחת הפשע של האחים לביא, אשר פונה אל מרכז רפואי סמוך. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

מהמשטרה נמסר: “המשטרה פתחה כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בנס ציונה, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל”ח במקום, לאחר שתושב רחובות פונה עפ”י גורמי רפואה באורח בינוני עם פגיעה בידו. בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות”.

ככל שידוע, הפצוע נעצר בחשד לאירועי אמל”ח בחודשים האחרונים ומקורב לעבריין צח ברקוביץ’, מבכירי הארגון של האחים לביא. לא ברור האם הרימון שהתפוצץ נשלח לעברו או התפוצץ בידו כ”תאונת עבודה”. אדם נוסף ששהה לצידו נמלט, כך לפי עוברי אורח, על גבי אופנוע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן