news08.net/ads.txt

נעצרו מספר חשודים בפרשה חמורה באזור הדרום

כחלק מהמאבק העיקש שמנהלת רשות המיסים בתופעת החשבוניות הפיקטיביות, נעצרו אתמול מספר חשודים במסגרת פרשיה מורכבת ומסועפת הנוגעת למספר חברות באזור הדרום. על פי החשד, החברות הפיצו וקיזזו בשנים האחרונות חשבוניות מס פיקטיביות בסכום כולל של כ-230 מיליון ₪, אשר המע”מ הגלום בהן מסתכם בכ-40 מיליון ₪, דרשו החזרי מס בלו שלא כדין והלבינו כספים.

במרכז הפרשה, שנחקרת על ידי חקירות מע”מ באר שבע והדרום, עומד שריף אבו סנינה, המתגורר בפלורידה מאז 2014. על פי החשד, אבו סנינה הפעיל את החשודים שנעצרו אתמול כמנהלים ומנהלי חשבונות בחברות, תוך הסתרת העבודה שהוא הנהנה העיקרי מהפעולות שבוצעו באמצעות החברות. על פי החשד, בנוסף להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות, עסקו החברות בדרישה של החזרי מס בלו על סולר בגין שימוש לכאורה בכלי רכב, אשר רישיון הרכב שלהם בוטל או שתוקפו פג. פעולות אלו הכניסו לחברות, לכאורה, מיליוני שקלים.

החשודים שנעצרו אתמול ושוחררו בתנאים מגבילים, הם: בלאל אבו סנינה, הרשום כמנהל בחברת אור אבו גוש בע”מ; אחמד עבדאללה מוחמד, הרשום כמנהל חשבונות באותה חברה; רונית טויטו, הרשומה כמנהלת באותה חברה; וחשוד נוסף ששמו נאסר לפרסום בשלב זה. החקירה נמשכת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן