news08.net/ads.txt

נעצרו קטינים החשודים בעברות רכוש ושוד

המשטרה חשפה אמש בלוד כנופיה אלימה וחריגה במיוחד, השודדת ילדים וקשישים, כשארבעת חבריה בגילאי 7-12

שוטרי תחנת לוד קיבלו בימים האחרונים מספר דיווחים מאזרחים בעיר בדבר חבורת ילדים קטינים בגילאי 7 עד 12 אשר ע״פ החשד מבצעים עבירות רכוש ושוד בעיר .

ראשיתה של הפרשיה, עם קבלת תלונה ראשונה בתחנת לוד, בדבר קטין בן 12 שהותקף על ידי ארבעה ילדים שניסו לשדוד ממנו את הקורקינט. יום לאחר מכן, התקבל דווח על ידי אישה בשנות השישים לחייה אודות חבורת ילדים אשר זרקו עליה אבנים וניסו לשדוד את תיקה האישי ומשלא צלחו נמלטו מהמקום. כאמור, אמש התקבל דיווח בזמן אמת במוקד 100 על ארבעה קטינים שמשתוללים ומסיחים דעתם של אזרחים ליד כספומט בעיר, כאשר דווח על ידי אשה כי הקטינים ניסו לחטוף את תיקה בו היה כסף אותו הוציאה קודם לכן מהכספומט. שוטרי תחנת לוד הגיעו במיידית למקום איתרו חבורת ילדים בני 7 עד 12 (3 בנים ובת) החשודים במעשים, כאשר אחד מהם רעול פנים במסכת סקי שחורה . בתוך כך, לאחר בירור השוטרים בשטח ולאור גילם הצעיר שהינו מתחת לגיל האחריות הפלילית, הועבר דיווח לגורמי רווחה, הוריהם של הקטינים  זומנו בהתאם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן