נעצרו 9 חשודים ברצח שמעון רביבו באור יהודה; נתפסו אקדחים וקלצ’ניקוב

הרצח התרחש על רקע סכסוך בין עבריינים ובאמצעות הטמנת מטען חבלה רב עוצמה באופנוע עליו רכב המנוח ביום האירוע

היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת”א עצרה 9 חשודים המעורבים לכאורה באירוע רצח של המנוח שמעון רביבו שאירע בתאריך 3.10.23 באור יהודה ותפסה 2 אקדחים ורובה מסוג קלצ’ניקוב

בתאריך 3.10.23 התקבל דיווח במשטרת ישראל, אודות פיצוץ עז שנשמע ברחוב שמעון פרס באור יהודה, כוחות משטרה גדולים וחבלני משטרה שהגיעו למקום, זיהו את חלקי האופנוע שהתפוצץ ובסמוך את המנוח שנהרג כתוצאה מהפעלת המטען שהוטמן באופנוע.

במסגרת הערכת מצב שבוצעה בשטח, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית שהחלה מיד במגוון פעולות חקירה מהירות, לרבות גביית עדויות ואיסוף ממצאים מהזירה, במטרה להגיע לחשודים באירוע.

על-פיי החשד, עולה כי מספר חשודים פעלו בסמוך לאירוע באופן שיטתי בכוונה לכאורה לפגוע במנוח על רקע סכסוך בין עבריינים, באמצעות הטמנת מטען חבלה רב עוצמה שהוטמן באופנוע עליו רכב המנוח ביום האירוע.

עם התפתחות החקירה, פשטו היום שוטרי הימ”ר, ביחד עם החטיבה הטקטית והחטיבה לבט”פ של מג”ב על בתיהם של מספר חשודים וביצעו מעצרים וחיפושים, במהלכם נתפסו שני אקדחים, רובה קלצ’ניקוב עם מחסניות ותחמושת, כלי רכב יוקרתיים ורכוש נוסף. בתום החיפושים, 9 חשודים נעצרו ויועברו לחקירה במשרדי הימ”ר.

בהמשך היום וככל שיידרש מבחינה חקירתית, החשודים יובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ”ש השלום בת”א.

מפקד מחוז ת”א, ניצב פרץ עמר:

“פעילות זו מצטרפת לרצף של פעילויות משמעותיות בתקופה האחרונה, אשר הובילו לפענוחים של אירועי רצח וניסיונות רצח בעולם אירגוני הפשיעה החמורה והמאורגנת, היחידה המרכזית מהווה חוד החנית של מחוז ת”א בתחום המאבק בארגוני הפשיעה, ואנחנו רואים הצלחות בסיכול ומניעה של אירועים פלילים המסכנים באופן ממשי חפים מפשע ואזרחים תמימים.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן