news08.net/ads.txt

נערים מהמגזר החרדי סיימו את פרויקט מיל”ה. מלול: “מהתכניות החשובות ביותר שקיימות לקידום ולסיוע לבני הנוער”

פרויקט מילה (1)

לראשונה, ובניגוד למחזורים קודמים של פרוייקט מיל”ה – מובילים יחד למען הנוער, הפועל בשיתוף עיריית רחובות ומשטרת ישראל, עברו הנערים בחינות קבלה על מנת להתקבל לפרויקט, במהלכו  רכשו כלים להעצמה אישית ולמדו על ערכי המחויבות האישית.

טקס הסיום המרגש התקיים בלשכתו של ראש העיר, רחמים מלול ובו נכחו מנכ”ל העיריה, דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך והנוער, סמדר קרפובסקי, מנהל תכנית ‘עיר ללא אלימות’ ברחובות, אבי פיטרו, רב משטרת ישראל, נצ”מ הרב רחמים ברכיהו, מנהל תלמוד תורה ‘עץ החיים’, הרב שלמה גרינבוים, רכז תחום קהילה במסגרת תכנית ‘עיר ללא אלימות’ במגזר החרדי, יוני רוטנברג, ראש יחידת הסדר תיק מותנה, סנ”צ עירן נהון,  רכז הפרוייקט, פקד צחי קמושביץ ונציגים נוספים ממשטרת ישראל. 

ראש העיר, רחמים מלול: “תכנית מיל”ה הינה מהתכניות החשובות ביותר שקיימות לקידום ולסיוע לבני הנוער. אני רואה חשיבות רבה בחיבור שבין הקהילה החרדית לבין הרשויות הממסדיות ומבין את התרומה והרווח של התלמידים בהיכרותם את פניה של המשטרה גם מהצד האחר”.

רב משטרת ישראל, נצ”מ הרב רחמים ברכיהו, הוסיף: “אני מאחל לנערים שיעלו מעלה בעולם התורה ויהיו מהמאורות של הדורות הבאים. תפקידה של משטרת ישראל הוא חיבור ונתינה ההדדית בין בני הנוער המופלאים לבין משטרת ישראל”.

המדובר בתכנית משטרתית הפועלת בשיתוף הרשות העירונית וגורמים נוספים במטרה לאפשר לנערות ונערים בכיתות ח-י”א, שהיו מעורבים בפלילים ומונה להם קצין מבחן – לנקות את עברם ולחזור למסלול התנהגות תקין. יעדי הפעילות הינם שיקום בני נוער שנמצאים על סף ההידרדרות לעבריינות, להביאם לכדי תרומה לעצמם ולזולת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן