news08.net/ads.txt

נערים מרחובות יצאו למסע ישראלי מרגש מחיפה לירושלים

 

 

מזה כ-9 שנים, יוצאים נערי היחידה לקידום נוער מסניף קריית משה למסע ישראלי וזאת לאחר תהליך הכנה משמעותי. מסע ישראלי הנו מסע ערכי, חינוכי וחוויתי שמטרתו היא חיזוק תחושת השייכות של הנערים למדינת ישראל, תוך הכרה בחשיבות הפרט, הקבוצה והקהילה בה. המסע השנה, התקיים לאורך חמישה ימים בהם התנסו הנערים בפעולות שונות. ראש העיר רחמים מלול :”מדובר בפעילות משמעותית וייחודית לקידום נוער במחלקת הנוער שמוכיחה כי לכל תלמיד/תלמידה, נשקיע במענה מתאים”. 

לאורך המסע, מחיפה לירושלים, עוברים הנערים יחדיו, תהליכים קבוצתיים. המסע, רותם את המשתתפים למעורבות בחיי הקהילה, מסייע להם בבחינת זהותם האישית, מחזק את הקשר שלהם לישראל ומגביר את תחושת השייכות והמחויבות לעם, לארץ ולמדינה. אגף החינוך והנוער, מבצע פעילויות רבות מידי יום, בכדי להגביר ולהעצים את תחושת השייכות של בני הנוער אל העיר ואל המדינה. אין ספק שזו אחת הפעולות היותר משמעותיות שילוו את בני הנוער לעוד שנים רבות.

 

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: “מערכת החינוך ברחובות רואה את כל התלמידים והתלמידות, והפעילות החינוכית המשמעותית נעשית לא רק בין כתלי הכיתה”

דר’ אסף סטי אל בר, מחזיק תיק נוער וצעירים : “היחידה לקידום נוער ברחובות עושה עבודה יוצאת דופן, והמסע הישראלי הוא אחד המפעלים המשמעותיים שנעשים. אני רוצה לברך את צוות היחידה ואת מחלקת הנוער על העבודה המשמעותית והברוכה.”

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן