news08.net/ads.txt

נערכים להסלמה: בגן יבנה הורו על פתיחת מקלטים

כיפת ברזל

צעד חריג: ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון הורה היום (שני) על פתיחת מקלטים ציבוריים לתושבים. ההחלטה התקבלה כחלק מהיערכות לקראת אפשרות של ירי טילים: “בעקבות ההסלמה המסתמנת והאירועים האחרונים הוריתי על פתיחת כל המקלטים והמיגוניות ביישוב. אנא שמרו על עצמכם ושימו לב לדיווחים”.

 

חמאס העביר היום (שני) אולטימטום להנהגה הישראלית לפנות את כוחותיה ממסגד אל-אקצא ומשיח’ ג’ראח עד לשעה 18:00. בנוסף, דורשים בחמאס לשחרר את כל העצורים במסגרת העימותים. מוקדם יותר הנחה ראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני לנוכח האירועים הביטחוניים בירושלים ובעזה. לאחר מטחי ירי שנורו מהרצועה לעבר ישראל, צה”ל הורה על שורה של חסימות צירים ואזורים לאורך גדר המערכת. הרמטכ”ל הורה לעצור ליממה את התרגיל המטכ”לי “מרכבות האש”. רכבת ישראל הודיעה על שינויים בתנועת הרכבות.

בהודעת האזהרה שפרסם ארגון חמאס הוא לא פירט מה יעשה אם דרישותיו לא ייענו על ידי ישראל. הודעת האולטימטום יצאה במשותף מטעם כל הפלגים השותפים ל”חדר המבצעים בעזה”, והיא הופצה גם בתקשורת של הג’יהאד האסלאמי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן