נער בן 16 מקרית גת נעצר בחשד שפרץ למוסדות חינוך

משטרת קרית גת, עצרה אמש לחקירה קטין כבן 16 תושב העיר, לאחר שעפ”י החשד פרץ למוסדות חינוך בעיר במהלך סופי השבוע, תוך ניצול תקופת הקורונה והמצב בו המוסדות ריקים.

במהלך השבועיים האחרונים מנהלת משטרת קרית גת חקירה סמויה בעקבות מספר אירועי התפרצות למוסדות חינוך וגרימת וונדליזם, וכן אירוע התפרצות וגניבה נוסף לרכב מונית בעיר, שאירעו במהלך סופי השבוע האחרונים. לאחר איסוף ראיות וממצאים פורנזיים מהזירות השונות, ופיענוחם במעבדות המשטרה, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותו של החשוד, קטין כבן 16 תושב העיר, ועצרו אותו אמש לחקירה בחשד להתפרצות.

במהלך חקירתו של החשוד, עלה חשדם של החוקרים, כי החשוד מעורב ב-5 מקרי התפרצות למוסדות חינוך וכן להתפרצות וגניבה מרכב המונית של תושב העיר. החשוד הובא היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

ממשטרת קרית גת נמסר כי “מדובר בקטין שככל הנראה ניצל את התקופה בה מוסדות החינוך סגורים ללא כל פעילות, על מנת לבצע את זממו, לפרוץ אליהם ולהשחית רכוש במקום, דבר שפוגע באופן ישיר בתלמידי העיר וכן בחזרתם לשגרה הצפויה בתקופה הקרובה למוסדות. נמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שיש ברשותנו, כדי לאתר את אותם עבריינים שפוגעים באיכות חיי התושבים בעיר, על מנת למצות את הדין עמם ולהרחיקם מהציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן