news08.net/ads.txt

נפילה קשה: אליצור יבנה נפרדה מהליגה הלאומית

אמש נערך המשחק הראשון של אורי קוקיה על הקווים כמאמן אליצור יבנה. המשחק היה נגד הקבוצה במדיה שיחק בעבר ונגד מתן חרוש אותו הוא מכיר נהדר, ואף ניצח אותו העונה במסגרת הדרבי שנערך בסיבוב הראשון.
ביבנה קיוו להשלים סוויפ עונתי על האורדונים ולהלחיץ את יתר קבוצות התחתית אך זה לא קרה. בטרם הפגרה הכפויה אליצור יבנה ספגה הפסד כואב ברעננה שהקטין את סיכוייה לשרוד, כך שמבחינתה היא הייתה חייבת לנצח. מנגד, הקבוצה של מתן חרוש הבטיחה באופן סופי את הישארותה בליגה.
כמו לא מעט משחקים בעונה הזאת, גם הפעם אליצור יבנה ספגה הפסד כואב לאחר ששמטה יתרון דו ספרתי ברבע השלישי. קיילב ווקר חזר לפרקט והוביל את אליצור יבנה, אך הרבע האחרון נפתח עם 12 נקודות של האורדונים שהצליחו לשמור על היתרון עד סוף המשחק. הניצחון של הפועל ר”ג גבעתיים מעניק לה שקט לקראת סוף העונה. מנגד, מצבה של אליצור יבנה אנוש כעת והיא תהיה חייבת לנצח את כל משחקיה ולקוות לכך שמכבי ‘סנו’ הוד”ש לא תנצח עד לסוף העונה.
אליצור יבנה החזירה את קיילב ווקר במקום דניאל מולינגס, וזה פתח עם 6 נקודות מתוך ה-10 הראשונות של קבוצתו. פרנק האסל צבר נקודות בצבע ועם שלשה של ניב ברקוביץ’ הרבע הראשון נגמר ב-20:16 לאורחים. בפתיחת הרבע השני המקומיים נעזרו ביכולת טובה של גיא לביא שהשווה ל-28:28. ווקר את ברקוביץ’ הובילו ריצת 13-3 של אליצור יבנה שסגרה את המחצית הראשונה ביתרון 45:36.
גם ברבע השלישי זה היה קיילב ווקר שצבר נקודות, ומנגד מייק הולטון השיב אש. שמואל מלכוב שמר על היתרון של אליצור יבנה, אך שלשות של גיל נויוביץ’ ומייק הולטון קבעו 66:62 בלבד ליבנה לאחר שלושה רבעים. הרבע האחרון נפתח בבליץ’ כשהפועל ר”ג גבעתיים יצאה לריצת 0-12 בדרך ליתרון 66:74. קיילב ווקר השיב אש והוריד לנקודה את הפער, גיא פלטין בהתקפה הכי חשובה קבר שלשה גדולה והבטיח ניצחון.
הרבו לאליצור יבנה: קיילב ווקר 27 נק’, פרנק האסל 17 נק’, ניב ברקוביץ’ 11 נק’, אלעד הופמן (9 ריבאונדים, 8 אסיסטים) 10 נק’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן