news08.net/ads.txt

נפצעה ברחבת הריקודים ודורשת פיצוי

עו”ד ליטל ביבר-חייקין

אישה כבת 38, שנפצעה ברגלה במהלך חתונה, פנתה לאחרונה, באמצעות עו”ד ליטל ביבר-חייקין, לבעלי אולם האירועים בו נערכה החתונה לצורך קבלת פיצוי כספי ראוי בגין נזקי הגוף שנגרמו לה בתאונה.

על פי המכתב, בחודש יוני האחרון נערכה חתונת אחיה באולם אירועים ביישוב בשפלה.לדברי האישה, בעת שרקדה ברחבת הריקודים, חדרו שברי זכוכית לכף רגלה השמאלית, וכתוצאה מכך נגרם לה חתך עמוק. לטענתה, ולטענת אורחים נוספים באירוע, לפני פציעתה, התריעו אחיותיה בפני צוות המלצרים על הימצאות שברי זכוכית ברחבת הריקודים, אולם חרף הפצרותיהן החוזרות ונשנות לנקות את הרחבה, לא נעשה דבר בעניין.

עו”ד ביבר-חייקין מוסיפה וטוענת במכתב, כי מאולם השמחות פנתה האישה לבית החולים ‘קפלן’ ברחובות, כשהיא מלינה על נפיחות ועל כאבים עזים בכף רגלה. בבית החולים, כך נטען, בוצעה תפירה של החתך העמוק, והאישה שוחררה לביתה, כשכף רגלה חבושה, עם המלצות לטיפול באנטיביוטיקה ובמשככי כאבים, הרמת הרגל במנוחה, מעקב של הרופא המטפל והחלפת חבישה בכל יומיים.

לדברי עו”ד ביבר-חייקין מאז הפציעה ועד היום סובלת האישה מנפיחות, מכאבים ומהגבלה בטווח התנועות של כף הרגל.כמו כן נטען, כי כתוצאה מהפציעה נותרה לה צלקת רגישה בכף הרגל.

עוד טוענת עו”ד ביבר-חייקין, כי עקב הפציעה, האישה, סייעת בגן ילדים, נעדרה מעבודתה לכשלושה חודשים, ורק לאחרונה שבה אליה.

“אין ספק, כי האחריות לקרות אירוע התאונה מוטלת לפתחו של האולם ו/או מי מטעמו, אשר אחראי לסלק מפגעים המסכנים את באי המקום ומשתמשיו ולהזהיר מפני קיומם של מפגעים”, טוענת עו”ד ביבר-חייקין.

עו”ד ביבר-חייקין דורשת מבעלי אולם האירועים להעביר אליה את פרטי חברת הביטוח שביטחה את האולם במועד פציעתה של האישה, לצורך הגשת תביעה משפטית. תגובת אולם האירועים לנכתב טרם הגיעה.

צילום: לילך רז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן