נפצע בתאונת דרכים ופוצה בחצי מיליון שקלים

עו''ד אדיר שויגמן - למייל- צילום עצמי(3)
עו”ד אדיר שויגמן

קיבוצניק מהשפלה, המשמש כמנהל לוגיסטי בחקלאות – פוצה בכחצי מיליון שקלים לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים כנוסע

תושב קיבוץ (47) מאזור השפלה, אשר נקלע כנוסע לתאונת דרכים בכביש 444 – איבד את כושר עבודתו כמנהל לוגיסטי בענף גידולי השדה (גד”ש) של קיבוצו. בעקבות כך הגיש אל בית המשפט השלום ברחובות תביעה באמצעות עוה”ד אדיר שויגמן, ממשרד עורכי הדין אונגר-שויגמן, כנגד המוסד לביטוח לאומי להכיר בו כנכה עבודה וכן תביעה נגד חברת ‘איילון’ שביטחה את הרכב בו נסע בביטוח חובה. התובע הוא היחיד מכל יושבי הרכב שדרש להכיר בנזקיו כתוצאה מתאונת הדרכים בה הם היו מעורבים. על פי כתב התביעה, התובע שישב במושב האחורי במכונית שהייתה מעורבת בתאונה, נחבל קשות וסבל מקרע מלא בכתפו ומחבלות בצווארו ובגבו. כתוצאה מהתאונה החל התובע לסבול מכאבי ראש, סחרחורות, נימול והקרנות לגפיים ואף נזקק לטיפול תרופתי ולמעקב נירולוגי.

לדברי עו”ד שויגמן, מגבלות התנועה והכאבים הבלתי פוסקים, הובילו את התובע להפסיק את עבודתו כמנהל לוגיסטי. ועדה רפואית של המל”ל, אשר מונתה לבדוק את התובע, הכירה בו כנפגע עבודה והעמידה את נכותו הצמיתה על שיעור של 19%. בעקבות כך, שולמו לתובע פיצויים בגובה של 150 אלף שקל. בנוסף לכך, התביעה נגד ‘אילון’, שביטחה את הרכב בביטוח חובה, הסתיימה בפשרה, לפיה על חברת הביטוח לפצות את התובע על נזקיו בסך של כ-317 אלף שקלים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן