news08.net/ads.txt

מוכנות המועצה על אגפיה השונים לתפקוד בזמן חרום, הנה נושא חשוב, שאני רואה בו חשיבות רבה. בשנה האחרונה הקדשנו מאמצים ותשומות על מנת שנהיה ברשימת הישובים המובילים במוכנות לשעת חרום.

שלחנו את מנהלי המכלולים לקורסים והשתלמויות, בצענו רכש של ציוד ועזרים, שכרנו שירותי חוץ לצורך ארגון תיקי המכלול והתאמתם לכל תרחיש אפשרי, בצענו תירגולים רבים ובעיקר- העמקנו את הקשר מול גורמי הצבא בפיקוד העורף.
זכינו לשיתוף פעולה פורה ולסיוע בכל בקשה ושאלה, בעיקר תודות למפקד המחוז אל”מ שלומי בן מוחה, שהעמיד לרשותנו את קציני המחוז וחייליו, ביקר ונכח אישית ברבים מימי התירגול שקיימנו, היה זמין לכל בקשה וייעוץ ועשה זאת במלוא המסירות.
הצלחתנו הרבה בתרגיל השנתי והציון הגבוה שהשגנו נזקפים בין היתר גם לזכותו.
אל”מ בן מוחה הרבה לשבח את קפיצת הדרך שעשינו כמועצה שידעה לשלב את מנהלי המכלולים והעובדים עם תושבים מתנדבים, אשר ביחד הובילו להצלחה מרשימה בתרגיל השנתי.
לפני כמה ימים הכין לנו אל”מ בן מוחה הפתעה נעימה, כאשר בשערי המועצה נכנס רכב צבאי עם גרור חפ”ק קדמי.
זו הייתה למעשה מתנת הערכה והפרידה של אל”מ בן מוחה, שמסיים את תפקידו ויוצא ללימודים לקראת התפקיד הבא.
היום הזמנתי ללשכתי את אל”מ שלומי בן מוחה וקצינות לשכתו, כדי להודות לו על תמיכתו הרבה, לאחל לו הצלחה ולהעניק לו מגן תודה והוקרה בשם מועצת באר יעקב, נבחריה עובדיה ותושביה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן