נפתחה ההרשמה למעונות צעדים של רשת חוויות לשנת הלימודים תשפ”ה

“אני מזמין את ההורים להירשם ולהצטרף לאלפי הורים וילדים מרוצים, שנהנים מרמת שירות ופיקוח בסטנדרטים גבוהים”

שנת הלימודים תשפ”ה במעונות צעדים של רשת חוויות תפתח עם שמונה מעונות והשקעות בתחומי הפדגוגיה והפיקוח. ההרשמה פתוחה בין התאריכים 14.2.24-5.3.24

בהתאם להנחיות משרד העבודה והרווחה ומשרד החינוך, הליך הגשת הבקשה לרישום למעונות לשנת הלימודים תשפ”ה, יפתח ביום ד’, ה’ באדר א’ תשפ”ד, 14/2/2024 ועד ליום כה’ אדר א’ תשפ”ד 5/3/2024, כאשר אישור על קבלת הנרשמים למעון יימסר לאחר סיום תקופת הרישום.

שנת הלימודים תשפ”ה תפתח עם שמונה מסגרות, שקיבלו הכרה וסמל מעון, לאחר שהרשת עמדה בכל הקריטריונים המחמירים של המשרד, ונמצאה זכאית. הסמל יאפשר מתן הנחות בשכר הלימוד בהיקף של מאות אלפי שקלים להורים הזכאים לכך, על פי הקריטריונים והנהלים של המשרד. עוד בהתאם להנחיות, הרישום יתבצע באתר משרד העבודה והרווחה ובמקביל באתר רשת חוויות.

“הרשת השקיעה רבות בפיתוח תוכניות פדגוגיות, הכשרות הצוותים ועד לפתיחת מעון חדש בשנה החולפת”, מסר אמיתי כהן, יו”ר הרשת, “אני מזמין את ההורים להירשם ולהצטרף לאלפי הורים וילדים מרוצים, שנהנים מרמת שירות ופיקוח בסטנדרטים גבוהים”.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, אומר כי: “השקענו בהתאמת מרחבי המעונות, לרבות הקמת מתחמי בייבי ג’מבורי, דשא סינטטי ומשחקי חצר חדשים וכן, תוכניות פדגוגיות חדשות, על מנת להפוך את המעונות לדוגמא ומופת למסגרת נעימה, בטוחה ומחזקת.

“התחום הפדגוגי והפיקוח זכו לחיזוק והעמקה משמעותית ביותר, תחת ניהולה של אוסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך ומערך המעונות של רשת צעדים. לצוות האגף מנהלות מקצועיות אשר מלוות באופן יום יומי את העשייה החינוכית, בהן אורנית צמח מנהלת ישירה של המעונות, לרבות ניהול פיקוח וקשר שוטף מול משרד התמ”ת; אתי קריטי, מנהלת מעון וותיקה עם ניסיון גדול בתחום, שמנהלת את נושא התוכן והפדגוגיה במעונות וצוותי המעונות והמנהלות, שעוברות הדרכה מקצועית בהנחיית ד”ר אסתר הנדלר, המתמחה בליווי מקצועי ומערכתי של מסגרות לגיל הרך”.

הביטחון האישי ובטיחות הילדים עומדים בראש סדר העדיפויות, כאשר בכל המעונות מותקנות מצלמות אבטחה, הצוותים עוברים הדרכות בטיחות, והכשרות במהלך כל השנה. מעונות צעדים נמצאים תחת פיקוח הדוק הן של אגף הגיל הרך ברשת חוויות והן של משרד החינוך ומשרד העבודה והרווחה. בנוסף, הרשת מבטיחה תפריט בריאות עשיר והקפדה על תזונה, אשר עובר ביקורות פתע במהלך השנה, ומקבל את הציונים הגבוהים ביותר.

“מידי שנה אנו מפתחים ומעניקים מענים פדגוגיים והתפתחותיים אישיים וקבוצתיים, למיצוי יכולותיהם של הילדים ומתן תמיכה ומעטפת רגשית וחינוכית מקסימאלית. במהלך השנה עוברים צוותי החינוך הדרכות וליווי מקצועי, ופועלים במסירות להעברת מגוון פעילויות חינוכיות, חוגים ותכנים חווייתיים ולימודיים”, אומרת אוסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך, “בשנה הקרובה נמשיך לשים דגש על העשרה, הכשרה ותוכניות פדגוגיות חדשות, בליווי צמוד ומקצועי של יועצת פדגוגית, אשר עוברת במהלך כל השנה במעונות ומלווה את הצוותים”.

ההרשמה תהיה פתוחה בין התאריכים יום ד’ 14/2/2024 ,כה’ אדר א’ ,תשפ”ד עד ליום ג’ 5/3/2024 , כה’ אדר א’ תשפ”ד.
הרישום למעונות היום מתבצע ברישום כפול באתר משרד העבודה ובאתר רשת חוויות: הרישום באתר של משרד העבודה והרווחה, תחת הכותרת ” רישום למעון יום”. הרישום ברשת מתבצע דרך אתר האינטרנט של רשת חוויות.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות רשת חוויות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן