news08.net/ads.txt

נפתחה ההרשמה לצהרוני בתי הספר ברחובות

נפתחה ההרשמה לצהרוני החברה העירונית שנה”ל תשפ”ג בבתי הספר היסודיים.

החברה העירונית רחובות פותחת את ההרשמה לצהרוני בתי הספר בשנת תשפ”ג, אשר יופעלו במתווה תוכנית “ניצנים” של משרד החינוך ויאפשרו מענה חינוכי משלים במסגרת הבית ספרית עד השעה 17:00. בכל בית ספר יהיה צוות חינוכי אשר ידאג לילדים לארוחת צהריים חמה ומזינה וכן להעשרתם בפעילויות סביב תכנים משמעותיים וערכיים על פי נושאים חינוכיים שילוו את העשייה לאורך כל השנה.

פרטים והרשמה באתר החברה העירונית 

החברה העירונית פותחת את ההרשמה לצהרוני “ניצנים” בבתי הספר לשנת הלימודים תשפ”ג. השנה מתחנכים במסגרת המשלימה של הצהרונים כ-2,500 ילדים, אשר נהנים מתכנים פדגוגים משמעותיים וחינוכיים, לצד ארוחות חמות ועשירות. לאור שביעות הרצון מפעילות הצהרונים בבתי הספר בשנים האחרונות, נערכים בחברה העירונית לקליטת אלפי תלמידים גם בשנה הבאה. הצהרונים פועלים ויפעלו על פי המתווה שעליו הוחלט בשיתוף הנהגת ההורים העירונית, תוך שימת דגש על רווחת הילדים, מקצועיות, מצוינות ונוחות להורים.

תוכנית “ניצנים” הינה תוכנית כלל ארצית של צהרונים בסבסוד משרד החינוך והיא כוללת את הארכת יום הלימודים לכיתות א’-ב’ עד השעה 17:00. כיתות ג’, נהנים אף הם מתכנית זו ומוזמנים להירשם אליה במחיר מלא ולא במחיר מסובסד (הסבסוד חל על כיתות א’-ב’ בלבד וכפוף לשינויים של משרד החינוך). התוכנית נועדה לאפשר נגישות ואורח חיים בעל קשת רחבה של אפשרויות חברתיות ללומד ולהוריו, והיא כוללת קידום תלמידים בתחום הלימודי והחברתי, מתן מענה להורים עובדים, שמה דגש על איכות פדגוגית ומעניקה ארוחה חמה, בריאה ומזינה של חברת לאנצ’ טיים. ילדי הצהרונים יזכו לתכנים לימודיים וערכיים מתוך תכנית פדגוגית של משרד החינוך ובהם פעילויות חברתיות, פיתוח חשיבה יצירתית, סיוע בשיעורי הבית במשך חמישה ימים בשבוע.

צוותי החינוך בצהרונים של החברה העירונית הם בעלי הכשרה מקצועית ורובם עובדים בשעות הבוקר בבתי הספר. כמו כן, הצוותים משתלמים לאורך כל השנה מבחינה מקצועית, פדגוגית וחינוכית. במסגרת תוכנית ניצנים, ועל פי המתווה שהוחלט יחד עם הנהגת ההורים העירונית, ישנם שני אנשי צוות בכיתה: בכיתות מעל 25 ילדים (מורה/מדריכה וסייעת) המלווים את הילדים בהכנת שיעורי בית. בכל יום ישנה העשרה חינוכית, ופעם בשבוע גם חוג העשרתי. ב-11 ימים מתוך החופשות של משרד החינוך (ועל פי הנחיית משרד החינוך) ניתן מענה של יום מלא מהשעה 8:00 ועד השעה 16:00.

ההרשמה תתאפשר עד לתאריך ה-11.8.2022. לאחר תאריך זה, ההצטרפות לצהרונים תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד וזאת רק לאחר פתיחת שנה”ל. לדברי אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “מחלקת הצהרונים בחברה העירונית החלה בהיערכות לשנת תשפ”ג, ואנו גאים באפשרות לתת מענה איכותי, חם וחינוכי למשפחות רבות כל כך ברחבי העיר. אני מודה לצוותים המסורים אשר מלווים את ילדי הצהרונים מדי יום וכן להנהלת הצהרונים שהתמודדה בהצלחה רבה עם אתגרי הקורונה, וצועדת כעת בגאון לקראת הקייטנות הקרובות ושנת הלימודים הבאה”.

פרטים והרשמה באתר החברה העירונית 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן