news08.net/ads.txt

נפתחה ההרשמה לצהרוני גני הילדים ברשת חוויות. יו”ר הדירקטוריון, אמיתי כהן: “גם השנה יינתן סבסוד להורים הזכאים”

רשת חוויות פתחה את הרישום לצהרוני גני הילדים של העירייה, כאשר השיבוץ לצהרון יעשה בהתאם לשיבוץ שיקבע לגן העירייה. תחילה יוכלו להירשם רק ילדי גן החובה שקיבלו שיבוץ לגן העירייה, ילדי טרום החובה יוכלו להירשם בימים הקרובים ובהמשך ירשמו ילדי טרום טרום חובה.

יו”ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר כי: “על מנת לייעל את התהליכים, גם השנה תתבצע הרשמה דרך אתר האינטרנט של רשת חוויות. לאחר ביצוע הרישום המקוון, יקבלו ההורים אישור הרשמה למייל. כמו כן, גם השנה עמדה רשת חוויות בכל הקריטריונים של משרד הכלכלה (התמ”ת) ונמצאה זכאית לקבל סמל מעון, שמשמעותו סבסוד להורים הזכאים”. ברשת חוויות ציינו עוד כי בשנה שעברה, בוצעו החזרים כספיים בסך של כמיליון וחצי שקל, בגין סבסוד הצהרונים לכ-700 משפחות.

מנהלת הצהרונים, אריאלה חבר, מסרה כי: “רשת חוויות מתמחה בהפעלת צהרונים לילדי הגנים העירוניים ומפתחת תוכניות חינוכיות ופדגוגיות ייחודיות, על מנת לתת מענה מיטבי ופרטני לילדי העיר. לצד זאת מתבצעות הדרכות מקצועיות לצוותים וכלל הפעילות מתבצעת בליווי ובפיקוח של אגף הגיל הרך ברשת חוויות ושל משרד הכלכלה”.

ההרשמה תתבצע באתר האינטרנט של רשת חוויות www.havayot.org.il בין התאריכים 13.5-31.7. למשלמים בהמחאות, יש לבצע רישום מקוון דרך אתר רשת חוויות ולהגיע בפרק זמן של 5 ימי עסקים למשרדי אגף הגיל הרך להסדרת התשלום. מחיר הצהרון החודשי יעמוד על 935 ש”ח. דמי הרישום יעמדו על סך 150 ש”ח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאגף הגיל הרך, רחוב החבורה 20 רחובות.  דוא”ל [email protected], טלפון: 08-6616371.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן